Körmendi Anna
2017.07.25.
Zárójelben megjegyezzük a konnektorról tölthető változat hozzáadott értékeit: a képlet ebben az esetben is ugyanúgy indul, hiszen az 1,6 literes benzinesen osztozik testvérével az Ioniq Plug-in.
Körmendi Anna
2017.07.21.
Meglepően tágas, a megújulás után is talán ez a legfontosabb információ a Citroën C-Elysée utasterével kapcsolatban. Elöl és hátul is utazhatnak felnőttek, együtt is, el fognak férni. A fejtér és a lábtér is elegendő.
Körmendi Anna
2017.07.19.
A facelift utáni hangsúlyosabb orrhűtőrács méhkas mintáinak nagyját itt már befedik. Ebben a konfigurációban egyébként elég figyelemfelkeltő is a Yaris, bár a reakciók vegyesek voltak a külső tekintetében.
Körmendi Anna
2017.07.06.
Az utastér azt az érzetet kelti, hogy mindent kihoztak a rendelkezésre álló helyből. Elöl kifejezetten tágas, de a hátul ülők is a kategóriának megfelelő méretű.
Körmendi Anna
2017.07.03.
Az új kombi lényegileg nem lett nagyobb, mint elődje, árnyalatnyit nőtt csak (36 mm-t), így 4942 mm a hossza, a tengelytávja 2975 mm.
Körmendi Anna
2017.06.29.
Bár az 5008 név már korábban is létezett, az új modellnek semmi köze a 2009-2016 között árult egyterűhöz, ez bizony egy szabadidő-autó.
Körmendi Anna
2017.06.27.
Az ingolstadti tervezőasztalok mellett továbbra sincs helye a szenvedélyes vonalaknak, a végletekig egységes márkaarculat minden modellre kegyetlenül rányomja a bélyegét.
Körmendi Anna
2017.06.19.
Hihetetlen sok a tárolórekesz, ezek közül némelyik elképesztően mély is. A könyöklő alatti üreg szája könyök fölé ér, ha belelógatom a karom. A vezető mobiljának van egy kis fiók balra lent, a kormány mellett, hogy ne kelljen közösködnie senkivel.
Körmendi Anna
2017.06.18.
Helykínálat tekintetében ma már egy kisautó képes azt nyújtani, amit az ezredforduló után egy kompakt tudott. Mindez azt jelenti, hogy elöl gyakorlatilag teljesen korrekt méretű a rendelkezésre álló tér, hátul pedig kb. 180 centi magasságig szavatolt hosszú távon érezhető kényelem, afelett már kompromisszumos a fejtér miatt az utazás.
Körmendi Anna
2017.06.17.
Egy teszten egyszerre indultak el három másik, nagy sorozatban gyártott elektromos autóval együtt, és Eric autója mindegyiknél messzebb jutott.
Körmendi Anna
2017.06.16.
Az új Discovery valójában megtankolva, üresen 2,54 tonnára mérlegelt, történetesen 40 kilóval nehezebbre, mint az ugyanilyen motorral szerelt előd. Ebben persze az extrázottság adja a nagy differenciát: a 2011-es csúcsra szerelt tesztautót esetében ugyanis 2,66 tonnát mértünk.
Körmendi Anna
2017.06.12.
Az utastérre szintén nagy hatással volt a C3-as, de néhány új elemet is felfedezhetünk: a vízszintes tagolást ezúttal a műszerpult két szélén látható függőleges légbeömlők törik meg kissé.