Renault Clio Société
Külsejével és nyitható hátsó oldalajtóival adja el magát - talán ez lehetne a Renault Clio mottója, ugyanis a franciáknak sikerült egy kifejezetten gyönyörű karosszériát rajzolniuk, mely nem túldíszített, ráadásul egész arányos is.
A méretes első lámpák és LED-es nappali menetfények első pillantásra mély benyomást gyakorolnak, s mindezt a sima felületek és az árnyékoló ívek tudatos ötvözete csak tovább fokozzák. Kupés összhatást biztosít az kilincsek elrejtése, hátulja sportos, valamint a domború sárvédők is kiemelendő elemek.
A dinamikus ívekbe foglalt külső ráadásul a belső teret sem nagyon korlátozza. 911 literes raktér (mely az utastértől ráccsal van elválasztva, kényelmes és biztonságos kiszállás érdekében) és 521 kg-os terhelhetőség jellemzi az autót. A haladási sebességet a sebességszabályozóval tudják tartani, vagy maximum értéket beállítani, ABS blokkolásgátló fékasszisztens, ESP menetstabilizátor, vészfékrásegítő rendszer is helyet kapott, így a vezetés biztonságosabbá vált.
Kangoo Express
Három modell közül választhatunk: rövid, standard és Maxi verzió, a teljes exkluzivitásért pedig opcionálisan választhatunk első soros harmadik ülést is, így hatékonyabb munkaeszközzé válik az autó.
Új, hatékony és alacsony fogyasztású motorok, Eco-mód a hatékony vezetésért, USB és Bluetooth kompatibilis rádióval felszerelt darabokból áll a széles kínálat, mely a Kangoo Expresst a legmegbízhatóbb szállítóvá teszi. A dCi 75 és dCi 90 erőforrások kényelmes, takarékos és hatékony vezetési élményt kínálnak - mindezt alacsony fogyasztás mellett. Az új generációs dízelmotorok esetén 2 év / 40 000 km-re felemelt szervizintervallum is a költséghatékonyságot növeli.
Trafic Furgon
Áruszállítás, költözés, rendezvény? Bármi előfordulhat, ahol a Trafic Furgonra lehet szükség!
Bútorok, nagyobb méretű berendezések is szállíthatók keresztbe az egész országon, ami kellően mutatja azt, hogy jó egy Trafic a háznál. A Traficból számtalan változat érhető el. Furgon, félig üvegezett furgon, duplakabinos furgon, mindegyik többféle hosszal és magassággal, tolóajtó nélkül, 1 vagy 2 oldalsó tolóajtóval, üvegezett, nem üvegezett, oldalra vagy felfelé nyíló hátsó ajtóval. Rengeteg kombinációt össze lehet állítani, lényegében nincs az az igény, amit ne tudna kielégíteni az autó.
A Trafic kizárólag 1,6 literes motorokkal kapható. Az 1,6 dCi erőforrás kétféle változatban érhető el: változó geometriájú turbófeltöltővel 90 és 115 LE-s változatban, és Twin Turbo változatban (120 és 140 LE). Manapság már egyre több gyártó hozza közelebb a haszonjárművek belső világát a hétköznapi személyautókéhoz. A Trafic sem kivétel ez alól. A középkonzol jól áttekinthető, amely akár színes kijelzővel is kiegészülhet. A kormány multifunkciós gombokkal van ellátva, ezen felül pedig tempomat, Bluetooth-os telefonkihangosító és USB csatlakozási lehetőség is megtalálható benne. Parkolóradar is rendelkezésre áll, ami már az L1 hosszúságnál is jól jön, az L2-nél pedig szinte kötelező. A legjobb választást mégis a tolatókamera jelenti.
Renault Master
Sofőrök kedvencévé vált ez a típus. Egy jó furgon olcsó, alacsony költségekkel fenntartható, és nem utolsó sorban kényelmes, kellően teherbíró is kell legyen. Az új Master ilyen.
Az óriási fényszórók akár statikus, azaz fel-le kapcsoló kanyar-fényszórókkal is rendelhetők, az alapvetően elsőkerék-hajtású Master immár hátsókerék-hajtással, utóbbival a fronthajtásúaknál komolyabb, akár 2,3 tonnás terhelhetőséggel, 4,5 tonnáig engedélyezett össztömeggel is elérhető. Utóbbihoz sok egyéb mellett dupla hátsó kerék, tripla laprugó-köteg jár hátra, motorja az elsőkerekesek keresztben építettjével ellentétben hosszában kerül az orrba. A lehetőség főként a nagy terheket cipelő, példaképp építkezési fuvarosoknak érdekes.
A magas üléspozícióból előre jó a kilátás, ha megszoktuk a méreteit, könnyű manőverezni a Masterrel, nem lehet panasz a szervokormány erőszükségletére, s haszonjárműtől kissé szokatlanul, a rugózás még teher nélkül is egészen kényelmes. Az új verzióban még tovább csökkenthető a jármű fogyasztása az Eco-Mode alkalmazásának hála, ami a 135 illetve 165 lóerős motorral készült változatok alapfelszerelése. A gazdaságos üzemmód a műszerfalon található gombbal kapcsolható be. Az új Renault Master 135 illetve 165 lóerős változataiban a start-stop rendszer is alapfelszerelés, amely automatikusan leállítja a motort, amikor a jármű megáll a piros lámpánál, majd újraindítja, ha a vezető a kuplungot lenyomja, vagy egyes fokozatba kapcsol.
További információért forduljon bizalommal a budakalászi Renault márkakereskedéshez, ahol a munkatársak készséggel adnak bővebb tájékoztatást a modellekről, és válaszolnak minden felmerülő kérdésre. A Renault Budapest budakalászi kereskedésében nem csak a haszongépjárművek széles palettáját lehet megtalálni, hanem a népszerű francia márka teljes választéka megtalálható, valamint a hozzáértő és készséges szakembereket felvonultató szerviz is.