Körmendi Anna
2018.02.28.
A motorháztető alatt 3 literes dízelmotor dolgozik, melyre négy turbófeltöltőt akasztottak, így a teljesítménye 4000 és 5000 között 388 lóerő, maximális nyomatéka pedig 770 Nm.
Körmendi Anna
2018.02.28.
A másik hajtást, vagyis az 1,5 literes benzines VTEC turbómotort is kiváló teljesítmény és fogyasztás jellemzi, erejét hatfokozatú manuális váltó, vagy extraként egy fokozatmentes CVT egység továbbíthatja a kerekek felé.
Körmendi Anna
2018.02.28.
A maximális forgatónyomaték 1400-3200/perc között végig rendelkezésre áll.
Körmendi Anna
2018.02.28.
A legfontosabb változtatások azonban kétségtelenül a motortérben történtek, ugyanis két új erőforrást is beszereltek a gyáriak.
Körmendi Anna
2018.02.28.
A benzinkutak árazása közötti különbség továbbra is jelentős, így érdemes okosan megválasztani a tankolás helyét, hiszen sokat lehet spórolni, vagy éppenséggel bukni.
Körmendi Anna
2018.02.28.
A Kona Electric tehát az egyik legnagyobb hatótávot kínálja majd a piacon, ráadásul ezt kellemes teljesítménnyel ötvözi – és akkor a vagány, divatos megjelenésről még nem is beszéltünk.
Körmendi Anna
2018.02.28.
Míg a Pure verzió valamivel 1,1 tonna alatt van, addig a Légende biztosan nehezebb annál valamivel, még ha nem is sokkal – de ne feledjük, ezen a szinten bizony már pár kilogramm is számíthat.
Körmendi Anna
2018.02.28.
Azért néhány ismertetőjegyet kapott az újdonság, amit megfigyelve rögtön tudhatjuk, hogy melyik négykarikás modellel van dolgunk.
Körmendi Anna
2018.02.26.
Ez kulcsfontosságú infrastruktúrát biztosít a járművek elektromos töltéséhez a Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában, Horvátországban és Romániában.
Körmendi Anna
2018.02.26.
Mivel a három géposztály normál esetben sehogy sem tudna kiegyenlített küzdelmet vívni egymással, sajátos virtuális rendszert dolgoztak ki: ki-ki indul a neki kiírt normál európai bajnokságokban, és az ott elért eredményeket egy meghatározott rendszer szerint kupapontokra konvertálják és jóváírják az évad során.
Körmendi Anna
2018.02.26.
A kabrió modell az osnabrücki üzemben készül majd, ott, ahol 2009-ig a Karmann építette csodálatos kabrióit – hogy a Volkswagennél maradjunk, a Bogár, a Golf I, III és IV kabriókat, valamint a Karmann Ghiát.
Körmendi Anna
2018.02.26.
Kíváncsian várjuk, hogy mit produkáltak a Toyota tervezői, akik újabban egészen izgalmas modellekkel rukkoltak elő.