Körmendi Anna
2018.03.09.
A magasság 2,5 centivel csökkent (1435 mm), a szélesség pedig 3 centivel nőtt (1790 mm), így nem csak a formák, de maga a kiállás is dinamikusabb lett – ráadásul a tömegközéppont is lejjebb került, ami a multilink hátsó felfüggesztéssel együtt élvezetesebb vezethetőséget ígér.
Körmendi Anna
2018.03.09.
Ezzel persze már a 6-os Gran Coupé esetében sem volt gond, így nem is vártunk mást a gyáriak formatervezőitől.
Körmendi Anna
2018.03.09.
A belső égésű motor teljesítménye egyébként 130 lóerő, csúcsnyomatéka pedig 200 Nm – az elektromotornak a nyomatékát árulták el a gyáriak, ami 70 Nm. Mindezzel 9,3 másodperces 0-100-as sprintre képes az autó, és 200 km/h-ig tud gyorsulni.
Körmendi Anna
2018.03.08.
A kanyarképességeket az állítható lengéscsillapítással ellátott futómű és a Michelin Pilot Sport 4S gumiszett, a kiváló fékhatást pedig a méretes tárcsákkal operáló Brembo fékrendszer biztosítja.
Körmendi Anna
2018.03.08.
A Chiron Sport normál testvérénél 5 másodperccel gyorsabban tudta teljesíteni a Nardóban található tesztpályát, ami annak is köszönhető, hogy a változtatások miatt akár 200 km/h felett is megőrizte kiváló irányíthatóságát.
Körmendi Anna
2018.03.08.
Ennek megfelelően a főbb elemek is a Range Roverről érkeznek, mint például a fényszórók vagy éppen a főbb formák, de természetesen rengeteg egyedi elem is megtalálható az autón.
Körmendi Anna
2018.03.08.
Persze azért érdemes helyén kezelni a dolgokat, hiszen egy Forma-1-es autóban ugyanez az érték akár 6,5 G is lehet.
Körmendi Anna
2018.03.07.
Az esztétikai értékükkel ugyan lehet vitatkozni, de kétség kívül szokatlan és modern megoldás ez a Mercedestől – a képek alapján egyébként a kormányon nem minden esetben találhatóak meg ezek a kapcsolók.
Körmendi Anna
2018.03.05.
Néhány okos megoldást is kiöltöttek egyébként a mérnökök: ilyen például, hogy amíg csatlakoztatva van a töltőhöz az autó, addig folyamatosan az optimális hőmérsékleten tartja az akkumulátort, hogy a változó kinti időjárás ellenére a lehető legnagyobb hatótávot tudja biztosítani – ez főleg hidegben hasznos funkció, hiszen olyankor jócskán csökken az elektromos autók hatékonysága.
Körmendi Anna
2018.03.05.
A vezető persze egyelőre igencsak körmönfontan fogalmazott, így sok minden nem derült ki az interjúból, de reméljük hamarosan a kész autót is láthatjuk majd.
Körmendi Anna
2018.03.05.
Éles vonalak, sportos ívek jellemzik az autót, amely az MLB Evo platformra épül, amit egyébként az Audi Q7, a Bentley Bentayga és a Porsche Cayenne is használ.
Körmendi Anna
2018.03.05.
Persze ennél is fontosabb, hogy a lemezek alá rögtön a Mercedes-AMG kétturbós V8-asa kerül, ami jó eséllyel rögtön az erősebb, 612 lóerős konfigurációban kerül be a négykerekűbe – ellenben az „átlagos”, 571 lóerős kivitellel.