Körmendi Anna
2021.08.16.
Az elektromos autókhoz és azok akkumulátoraihoz használt fémek, mint a lítium, a réz és a kobalt iránti kereslet ugyanis felfelé húzza az árakat.
Körmendi Anna
2021.08.14.
A V6 Hybrid verzió 285, a 4.0 V8-as 318, a 6.0 W12-es 333 km/órára képes, álló helyzetből 4,3, 4,1, illetve 3,8 mp alatt gyorsulnak 100 km/órára.
Körmendi Anna
2021.08.13.
Az biztos, hogy nem komfortos, napfényélvező cirkálásra tervezték: a vezető mélyen, szinte vízszintesen, középre tolva ül, őt és utasát hat pánttal szorítja az ülésbe a biztonsági öv, a kitekintésben kamera alapú visszapillantó tükör segíti.
Körmendi Anna
2021.08.10.
A döntés szerencsére nem érinti a Toyota Le Mans-i versenyprogramját, így a 680 lóerős hibrid versenyautó (képeinken) nem végzi a kukában.
Körmendi Anna
2021.08.10.
A speciális légterelő idom csak a Gold Leaf versenykivitelhez jár, a Classic verzió anélkül, letisztult formavilággal kerül forgalomba.
Körmendi Anna
2021.08.07.
Ezen a ponton a Fiat B-szegmensbeli újdonsága elsőként kapja majd meg a platformot.
Körmendi Anna
2021.08.05.
Az utastérben kiemelhető térképtartó, hőszigetelt hűtőtáska és kibővített elsősegélykészlet kapott helyet, az utasok fölé egyedi fejlesztésű kompozit keménytető borul.
Körmendi Anna
2021.07.17.
A Toyotánál megismert két alapmotor (egy 3,5 literes V6-os ikerturbós benzinmotor 415 lóerővel, és egy 3.3 V6-os turbódízel 309 lóerővel) állítólag LX 600, illetve LX 500d néven kerül majd forgalomba.
Körmendi Anna
2021.07.13.
Az új generáció már a PSA Stellantis égisze alatt fejlődött ki, gyártása viszont ugyanott zajlik majd, ahol a felmenőinek, Rüsselsheimben.
Körmendi Anna
2021.07.09.
Ennek részletei egyelőre nem ismertek.
Körmendi Anna
2021.07.08.
Azóta sokat fejlődött a Subaru összkerekes technológiája, amelyet családi autókban, rali versenyautókban és szabadidőjárművekben csiszoltak.
Körmendi Anna
2021.07.07.
Emellett rengeteg rakodófelület apróságoknak, pohár- és palacktartók, töltőaljzatok és rögzítőháló javítva a pakolást.