A különleges autó alapját a Mercedes-AMG GLE 63S 4MATIC+ Coupé adja. Ennek 4,0 literes motorja 612 lóerőt ad le; a Brabus 4,5 literre növelte a lökettérfogatot, így duzzadt közel másfélszeresére a teljesítmény; a maximális forgatónyomaték 1050 Nm. Az alapmodell sem lassú egyébként, de a 3,8 másodperces sprintidőnél azért érdemben többet tud a Brabus-féle átirat.
Az extrém teljesítményhez extrém külső társul: a Brabus 900 Rocket Edition karosszériáját szénszálas elemek borítják, a legkülönlegesebb pedig a 24 (!) colos keréktárcsa, amelyen speciális aerodinamikai burkolat csökkenti a légörvényeket. A végsebességet azonban nem ezzel, hanem egy mezei 23 colos keréktárcsával és speciális abroncsokkal érheti el a vevő.
A zenei aláfestést négy végcsőbe torkolló, különlegesen hangolt nemesacél kipufogó adja meg, amely gombnyomásra vált át a mennydörgés és a diszkrét morgás között. Jobb is így, mert az utastérben nyoma sincs a diszkréciónak: harsány vörösben ordít minden kezelőszerv.