A közlekedés valamennyi területét átfogó veteránjármű-kiállítást és újautó-bemutatót rendeznek a hétvégén Esztergomban.
Az olasz autóipar és formatervezés egyik legismertebb jelképének számít a hetvenedik születésnapját ünneplő Vespa robogó.
Szerkesztőség
2016.04.21.
Elérkeztünk cikksorozatunk utolsó felvonásához, amely mindenidők egyik legismertebb modelljéről szól, a Ford Mustangról.
Szerkesztőség
2016.04.20.
Cikksorozatunk utolsó előtti alanya két Lamborghini, amelyek szorosan összekapcsolódnak. Az egyik a Lamborghini 350 GTV, míg a másiknak ugyan ez a neve, leszámítva azt a ’V’ végződést. Nézzük, hogy mit is tudtak ezek az 1963-as járgányok…
Szerkesztőség
2016.04.18.
Cikksorozatunk nyolcadik alanya egy 1941-es Lincoln Continental, ami tökéletesen tükrözi a kor trendjét. A luxus járgány kapott hideget-meleget annak idején, viszont manapság igazi ritkaságnak számít, ebből kifolyólag egész magas ára van.
Szerkesztőség
2016.04.17.
Meglehetősen szerényen lépett a reflektorfénybe az első Corvette automobil, de a kezdetben műanyag karosszériával és túlságosan kicsi motorral felszerelt autó külseje folyamatosan változott 50 éves történelme során, és gyorsan az amerikai sportkocsik kultuszautójává küzdötte fel magát.
Szerkesztőség
2016.04.14.
Időutazásunk 1948-ra kalauzol most bennünket, amikor is kigurult az első Morris Minor Saloon az angliai gyárból. A brit kiskocsi teljes mértékben magán hordozza az angol elegancia legapróbb elemeit. Nézzünk néhány érdekességet a járgányról, melyből több mint 1 millió került eladásra.
Szerkesztőség
2016.04.11.
Ezúttal a bogárszemű és borághátú Porsche 356 C kerül a rivaldafénybe, melynek elődje 1948-ban látott napvilágot. A Volkswagen alapokon nyugvó járgány már hosszú évtizedek óta része az autók egyetemes történelmének, és a legelső hírnökük pont a 356-os modell volt.
Szerkesztőség
2016.04.09.
A Cadillac 90-es sorozat – V 16Towncar egy igen komoly erőforrással lett megáldva, többek között ezért lett igen népszerű a maga korában.
Szerkesztőség
2016.04.06.
Cikksorozatunk harmadik részének alanya a Mercedes-Benz SS, amely szintén az 1920-as évek végén tűnt fel az európai autópiacon. A járgány versenyautó változata – az akkori viszonylathoz képest – elképesztő teljesítménnyel bírt. Nézzük a további részleteket az SS-ről.
A hétvégén ismét a budapesti Vasúttörténeti Parkban rendezik meg Közép- és Kelet-Európa legnagyobb veteránjármű rendezvényét, az Oldtimer Showt.
Szerkesztőség
2016.04.03.
Cikksorozatunk második szériájának főszereplője egy újabb amerikai járgány, amely az 1920-as évek végén tűnt fel a piacon. A Ford A nem csak a tengeren túl volt népszerű, de Európában is, olyannyira, hogy Berlinben összeszerelő üzemet működtettek, bár az autót valamelyest módosítani kellett.