Körmendi Anna
2021.07.13.
Az új generáció már a PSA Stellantis égisze alatt fejlődött ki, gyártása viszont ugyanott zajlik majd, ahol a felmenőinek, Rüsselsheimben.
Körmendi Anna
2021.07.09.
Ennek részletei egyelőre nem ismertek.
Körmendi Anna
2021.07.08.
Azóta sokat fejlődött a Subaru összkerekes technológiája, amelyet családi autókban, rali versenyautókban és szabadidőjárművekben csiszoltak.
Körmendi Anna
2021.07.07.
Emellett rengeteg rakodófelület apróságoknak, pohár- és palacktartók, töltőaljzatok és rögzítőháló javítva a pakolást.
Körmendi Anna
2021.07.07.
A tömegcsökkentés (mínusz 25 kg az Aventador S-hez képest) ellenére sikerült megtartani az összkerékkormányzást, amely 5 ezredmásodperc alatt reagál a vezető kormányparancsaira.
Körmendi Anna
2021.06.25.
A felnyíló fényszóróknak például menniük kellett, de stílusos kompromisszumot kötöttek: a lámpákat rácsozat mögé dugták, de nincs mozgó elem, a fény a lamellák mögül világít.
Körmendi Anna
2021.06.24.
Egy dologról nem ejt szót a két cég közleménye: a kompozit struktúrák újrahasznosíthatóságáról, feldolgozhatóságáról.
Körmendi Anna
2021.06.22.
Alapfelszerelés a teljesítménykifejtést szabályozó SI-DRIVE üzemmódkapcsoló, valamint az aktív nyomatékvektor-szabályozási rendszer.
Körmendi Anna
2021.06.01.
Az új rendszer működésének (jogilag) fontos eleme a kormánykerék kapacitív érintésérzékelő felülete, amely figyeli, hogy a sofőr fogja-e a kormányt.
Körmendi Anna
2021.05.26.
A tradicionális tetőoszlopok hiányoznak, ahogy műszerfal sincs, csupán egy légies tartószerkezet, így a térérzet egészen elképesztően jó.
Körmendi Anna
2021.05.26.
Kivéve, hogy nem fog ennyit menni az autó, legfeljebb 200 kilométert, és aztán leparkolják, hogy mobil áramfejlesztőként szolgáljon katasztrófa sújtotta területeken, fesztiválokon, sportrendezvényeken.
Körmendi Anna
2021.05.25.
A beavatkozást követően a 0-100-as gyorsulás szintideje 3,8 másodpercre csökken, a végsebesség viszont változatlanul 280 km/h.