A kipufogó sem marad érintetlenül, ami még izgalmasabb dallamokkal kecsegtet.
Arról már nem is beszélve, hogy az i3 név később jól jöhet egy teljesen más kategóriájú modellnél, habár az i4 is középkategóriás méretekkel érkezik majd meg.
Az ötödik generációs hajtáslánc energiaellátásáról ráadásul állítólag vadonatúj, minden korábbinál kitartóbb akkumulátorok gondoskodnak.
Az ST-ben azonban gyárilag 250 lóerőt tud majd a jelenleg a Focus RS-ben és a Mustang belépő verziójában dolgozó erőforrás, amely szép kövér teljesítmény- és nyomatékplatót feltételez.
A Volkswagen célja egyébként, hogy a későbbiekben ne is legyen már csak belső égésű motorral szerelt autók, és mindegyik modelljükben legalább ez a 48 Voltos rendszer legyen benne – persze lesznek konnektoros és tisztán elektromos típusok is.
Az Euro NCAP által megosztott, és alább látható videón is megfigyelhető, hogy a bent ülő próbabábuk egyik esetben sem sérültek meg igazán komolyan.
Alapáron hatfokozatú kézi váltóval érkezik majd az erőforrás, de felárért nyolcsebességes automata is elérhető lesz – a start-stop rendszer mindkét esetben adott.
A végeredmény egyébként 4,5 másodperces 0-100-as sprint és 250 km/h-s végsebesség – amit valószínűleg felárért 270-ig is ki lehet majd tolni.
Híresen szereti a rozsda a Mazda 6-ost, mely új korában négycsillagos eredménnyel végzett az Euro NCAP tesztjén. A korábbi 26 pontos eredmény 18 pontosra romlott a japán autó esetében.
A díjcsökkentés tulajdonképpen kiváltja a régóta várt éves motoros matricát is, mivel május elsejét követően a teljes szezonban, azaz nyolc hónapon keresztül – az autósok 42 975 forintos éves díjával szemben – húszezer forintért lesz használható az 1500 kilométer hosszú hazai gyorsforgalmi úthálózat.
Visszahívások az év 17. hetében.
Most hétvégén ugyanott ismét kalapács alá került az autó, és ezúttal 128 700 dollárt hozott a konyhára.