Az újdonság – akárcsak a PSA palettáján – a korábbi 1,6-os dízelt váltja majd fel, és bár hengerűrtartalma egy hajszállal kisebb, teljesítményben természetesen felülmúlja elődjét. Számokban kifejezve mindez 130 lóerőt (+10) és 300 Nm-es csúcsnyomatékot jelent, és bár az erő nőtt valamelyest, a fogyasztás természetesen csökkent – 4,1-4,2 litert ígérnek a gyáriak vegyes használatban.
Alapáron hatfokozatú kézi váltóval érkezik majd az erőforrás, de felárért nyolcsebességes automata is elérhető lesz – a start-stop rendszer mindkét esetben adott. Az új szerkezetben természetesen passzív oxidációs katalizátor, AdBlue-befecskendezés, SCR katalizátor és dízel-részecskeszűrő is található, hiszen manapság már csak az ilyen megoldásokkal lehet megfelelni a legszigorúbb szabályozásoknak.
Az új dízelnél talán még izgalmasabb, hogy 2020-ra megérkezik majd az első konnektorról tölthető hibrid változat is, amely az Opel palettáján az első hasonló megoldás lesz – noha a későbbiekben bizonyára több modellben is előfordul majd az ugyancsak a franciáktól érkező rendszer. Az új erőforrás áráról egyelőre még nincs információ, de minden bizonnyal a korábbi 1,6-os szintjén fog maradni, vagy legfeljebb minimálisan lesz majd drágább.