Ebben a szellemben készültek a japán utcai autói is, és a legtöbb modell vonásait sportosabbra húzták.
A fronton lévő splitter például nagy sebességnél növeli a leszorítóerőt.
Ez szénszálas külső dekorelemeket, kétféle alufelnit, piros féknyergeket ad, az utastérben módosított színkombinációkat, műszerfalra erősített modelljelzést és egy sor biztonsági és vezetőtámogató funkciót találunk.
A közterületesnek a feljelentésről a kocsi szélvédőjén – ha ez nem lehetséges, jól látható módon a gépjármű egyéb helyén – tájékoztatást kell elhelyeznie.
Természetesen az autó árát homály fedi, de abban biztosak lehetünk, hogy többszöröse a kiindulási alapot adó autóénál.
A Kona Electric nošovicei gyártásának gondolata már tavaly nyáron felmerült, de a Hyundai akkor nem erősítette meg a hírt.
„A formatervezéssel végeztünk, most már a gyártásba vételen dolgozik a stáb” – nyilatkozta az új döntéshozó egy brit autós folyóiratnak.
Annak ellenére, hogy meglehetősen finom felületet kapunk, a cég szerint le van tesztelve az eljárás, mert több mintát éveken keresztül kint tartottak szabad ég alatt, és nem befolyásolta a megjelenésüket.
Egy könnyebb, aerodinamikailag optimalizált, és vélhetőleg futóművében is áthangolt sportkupé jól hangzik, de úgy tűnik, ennél is többről van szó.
Az üvegtető elektrokróm funkciójának köszönhetően elsötétíthető, így véd az intenzív napsütés ellen.
Hogy ez pontosan mire jó, és mit szeretne kihozni belőle a Kia, az majd kiderül a CES kiállításon.
Egy olasz karosszériaépítő cég a Carrozzeria Castagna, Milánóban működik és mint látni, az itáliai autóépítés régi hagyományát folytatja.