Út közben az autó folyamatosan tájékoztatja az utasokat – már amennyiben ezt kérik – az érkezési időről vagy éppen a külső körülményekről.
Az autó tele van jellegzetes Porsche elemekkel, miközben van egy saját egyénisége, és szinte biztosak lehetünk benne, hogy az első és hátsó fényszórómegoldások és az alapformák már nem sokat fognak változni.
Mindehhez persze teljesen áthangolt futómű és slick gumiabroncsok is járnak.
Mindezeken felül jobb minőségű bőrözést kapott a kormánykerék, és javult a műszeregység olvashatósága is az új, fekete alapon fehér megjelenésű kijelzőnek köszönhetően.
A lehetőségek tárháza így szinte végtelen, hiszen az autó egészen koncentráltan képes megvilágítani dolgokat, és ezzel együtt tulajdonképpen piktogramokat is tud vetíteni az útra.
A magasság 2,5 centivel csökkent (1435 mm), a szélesség pedig 3 centivel nőtt (1790 mm), így nem csak a formák, de maga a kiállás is dinamikusabb lett – ráadásul a tömegközéppont is lejjebb került, ami a multilink hátsó felfüggesztéssel együtt élvezetesebb vezethetőséget ígér.
Ezzel persze már a 6-os Gran Coupé esetében sem volt gond, így nem is vártunk mást a gyáriak formatervezőitől.
A belső égésű motor teljesítménye egyébként 130 lóerő, csúcsnyomatéka pedig 200 Nm – az elektromotornak a nyomatékát árulták el a gyáriak, ami 70 Nm. Mindezzel 9,3 másodperces 0-100-as sprintre képes az autó, és 200 km/h-ig tud gyorsulni.
A kanyarképességeket az állítható lengéscsillapítással ellátott futómű és a Michelin Pilot Sport 4S gumiszett, a kiváló fékhatást pedig a méretes tárcsákkal operáló Brembo fékrendszer biztosítja.
A Chiron Sport normál testvérénél 5 másodperccel gyorsabban tudta teljesíteni a Nardóban található tesztpályát, ami annak is köszönhető, hogy a változtatások miatt akár 200 km/h felett is megőrizte kiváló irányíthatóságát.
Ennek megfelelően a főbb elemek is a Range Roverről érkeznek, mint például a fényszórók vagy éppen a főbb formák, de természetesen rengeteg egyedi elem is megtalálható az autón.
Persze azért érdemes helyén kezelni a dolgokat, hiszen egy Forma-1-es autóban ugyanez az érték akár 6,5 G is lehet.