A Sennát nem lehet tovább fokozni, legalábbis ami az utcai verziót illeti, de egy ilyen négykerekű esetében nem ritka, hogy a gyáriak elkészítenek egy kizárólag versenypályára szánt verziót, ahol mindent beleadhatnak a mérnökök – márkán belül ilyen például a P1 GTR, de a szintén Svájcban leleplezett Aston Martin Valkyrie AMR Pro vagy éppen a Ferrari FXX sorozata is jó példa. A McLarennél pedig nem vicceltek, és továbbra is ragaszkodva fent említett filozófiájukhoz, az utolsó tizedeket is kisajtolták az autóból.
Mindezt főként a versenypályás aerodinamikai elemekkel érték el, de az erőforrás is erősebb lesz, miközben a alapverzió 1198 kilogrammos súlya a GTR esetében is változatlan maradt. Nézzék csak meg azt az első légterelő elemet, vagy éppen a brutális hátsó diffúzort és szárnyat: a mérnökök nem vicceltek, és sutba dobva a megjelenést, a lehető legtöbbet hozták ki az autóból, ami az alap Senna 800 kilogrammos leszorító erejével szemben a GTR-nél már 1 tonnát jelent. Mindehhez persze teljesen áthangolt futómű és slick gumiabroncsok is járnak.
Ennek köszönhetően a McLaren ígérete szerint a Senna GTR a Forma-1-es autójukat leszámítva a leggyorsabb négykerekű lesz versenypályán, ami a márka logóját viseli. Ehhez egyébként az alapból 800 tagú ménest és 800 Nm-es csúcsnyomatékot mozgósító négyliteres, duplaturbós V8-ast is megpiszkálják az angolok, és bár végleges adat még nincs, a sajtóanyagban azt ígérik, hogy minimum 825 lóerőt hoznak ki belőle – bár ez nem tűnik soknak, a tized és századmásodpercekért folytatott harcban bizony jól jöhet.
A Genfben bemutatott példány egyelőre még tanulmány státuszban volt, így nem a végleges, de minden bizonnyal nagyon közel áll hozzá. A McLaren 75 darabot készít majd el a GTR-ből az 500 normál Senna mellett, de ne legyenek kétségeink, ha most azonnal rohannánk készpénzzel, valószínűleg már akkor is késő lenne.