Később persze jöhetnek az izmosabb, kétliteres kivitelek is – legalábbis benzinesből biztosan, hiszen minden bizonnyal Cupra emblémával is érkezik majd az új Leon.
A hatótáv 500 kilométer környékén alakul majd, az alapmodell pedig valamivel 400 lóerő felett lesz – és minden bizonnyal a két végpont közé is érkezik egy variáns.
A hibridek mellett egy dízel is bekerül majd az autóba, ami jó eséllyel az utolsó gázolajos lehet, amit valaha újonnan bemutat a Porsche. Az E-Hybrid verzió bemutatóját még idén megejtik a németek.
Míg előbbi valószínűleg a Volkswagen e-Uppal közösködik majd, addig utóbbi a Passat GTE technikáját kaphatja meg. Addigra azonban valószínűleg a németek modelljei is tovább fejlődnek még, hiszen a Passat például idén frissül, így a Škoda modellek is már a fejlettebb egységeket kaphatják meg.
Ilyen lesz például az iX3, ami 2020-ban kerül gyártásba, de majd a Pekingi Autószalonon folytatjuk ezt a témát” – utalva ezzel arra, hogy talán Kínában láthatjuk majd a BMW első elektromos SUV-jának előfutárát.
Az azóta eltelt több, mint negyed század alatt Szentgotthárd az Opel legfontosabb motorgyárává fejlődött és a ma bejelentett beruházással a gyár megőrizheti ezt a pozícióját, nekünk pedig nem kell aggódnunk, hogy a tulajdonosváltás miatt nehéz helyzetbe kerül az üzem.
A külső változások nem igazán jelentősek, csupán a kötelező elemeket érintették, így átrajzolták a lökhárítókat, amikben kicsit markánsabban kanyarodik a krómdíszítés, megkapta az új Multibeam LED fényszórókat és a hűtőrács is a korábbi Maybach modelleket idéző függőleges osztást kapott.
A szécsényi pilóta az elmúlt évben alaposan összebarátkozhatott az általa hajtott Skoda Fabia R5-tel, ráadásul a szezonzáró futamot – amit szintén Eger környékén rendeztek – meg is nyerte navigátorával, Bazsó Attilával.
Ha az erősebbik benzinest szeretnénk hazavinni, rögtön 2,5 milliós felár hűtheti le a kedélyeket, ami még annak fényében sem kevés, hogy valamivel magasabb alapfelszereltséget kapunk – jár például automata klíma, automatikusan elsötétedő belső tükör és tárolócsomag is.
Az OXXO Hungary Truck Racing Team Magyarország egyetlen kamionversenyző csapataként 2017-ben megvédte angol bajnoki címét.
Egész pontosan négy év elég volt ahhoz, hogy a sportkocsiból legördüljön a tízezredik példány a gyártósorról. Az ünnepi modellnek megadták a módját, hiszen a csúcsváltozat lett a 10 000. darab.
A gyengébbik testvér a 700-800 lóerős teljesítményszintre lehet majd belőve, és ugyancsak sokat profitálhat a Valkyrie műszaki megoldásaiból.