A Turbóban az összes ülés és a kormánykerék is szériában fűthető, de természetesen az összes többi extra is elérhető hozzá.
A Yaris GRMN mindössze 1135 kilogrammot nyom, amivel kategóriájának legjobb tömeg/teljesítmény arányát tudja felmutatni – a 5,35 kg/LE-s érték bizony valóban figyelemreméltó.
Amikor megérkeztek az első hírek a Kia Stingerről, sokan egyszerűen nem akartak hinni a fülüknek. Micsoda? Közel négyszáz lóerős, hátsókerék-hajtású sportlimuzin a Kiától? Ez nem lehet igaz!
A Daimler, a világ vezető luxusautó-gyártója azt tervezi, hogy öt éven belül a Mercedes-Benz márka minden modelljéből tud majd elektromos vagy hibrid meghajtású változatot kínálni vevőinek.
Kizárólag Japánban forgalmazták, ahol a hagyomány nemes elemeit ötvözte a legújabb technológiákkal.
Az új Ford Fiesta öt csillagot ért el a törésteszten, de a Mazda CX-5, a Renault Koleos és az Opel Grandland X is maximálisat kapott. Az Opel villanyautója viszont csupán négyet ért el.
Az AXION 800 sorozat tagjai széles, 180-tól 280 lóerős (ECE R 120 szerint) modell- és motorválasztékukkal tűnnek ki az erőgépek piacán.
Európában az emberek valamiért megőrülnek a Capturért, csak 2016-ban 215 670 darabot kapkodtak el a Renault kisméretű, városi használatra tervezett szabadidő-autójából. Ezzel az eredménnyel a kategória legjobban fogyó modellje lett a Captur.
A vadonatúj Ford Fiesta maximális, 5 csillagos értékelést kapott a független Euro NCAP szervezet töréstesztjén.
A Lamborghini Aventador S kifinomult technológiája találkozott a leemelhető keménytető életigenlésével.
Az egyik személyes kedvencem azonban a repülőgépekéhez hasonló gombsor a középkonzol alján és a tetőn, de közülük is a pirosan izzó start gomb varázsolja el leginkább az embert.
Szívesen megtudnánk, hogy milyen motor került bele, és hogyan megy, de ezekről egy szót sem árult el a MINI. A GP Concept viszont ott lesz Frankfurtban, és a jövő héten meg is nézzük magunknak.