A mechanika ugyanaz, mint az Aventador S-nél: összkerék-kormányzás, 6,5 literes, V12-es középmotor, adaptív felfüggesztés, a nyomaték javát gázelvételkor is hátul tartó összkerék-hajtás, aktív hátsó légterelő, egyedileg konfigurálható üzemmód.
Ez egészítették ki a szénszál-erősítésű műanyagból készült, domborított (fejtér!) tetőlemezek mindössze hat kilót nyomnak, gyorsan leszerelhetők és az elülső csomagterecskében tárolhatók. A hátsó szélvédő motorosan lehúzható, ha a szénszálas vagy opciósan átlátszó burkolat alatt dolgozó motor hangjában szeretnénk gyönyörködni, vagy felhúzható, ha nyitott tetővel is légörvény-mentesen szeretnénk utazni. Az utastérben kék-fehér színvilág uralkodik, a tetőkárpit Alcantara vagy vékony karbon réteg.
Az Aventador S Roadster a kupé 2,9 másodperce helyett 3,0 szekundum alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége ugyanúgy 330 km/óra, mint a kupéé.
Az autó ára nagyságrendileg 330 000 euró, plusz adók.