A japánok pontosan abban a formában mutatták be a Yaris GRMN-t, mint amelyet már korábban is megmutattak nekünk. A kisautó sportverziója látványos mintáival ugyan feltűnő jelenség, de ha ezt nem számítjuk, bizony nem igyekszik túlságosan felhívni magára a figyelmet. Szemből szinte alig van különbség az amúgy is igencsak agresszív, hatalmas hűtőráccsal megáldott Yarisokhoz képest.
A GRMN inkább hátul lett vadabb: méretes szárnyat és látványos, középső kipufogó-kivezetést kapott az autó, és akkor a Yaris méreteihez képest nagynak számító, 17 colos, fekete BBS keréktárcsákról még nem is beszéltünk. A sportos felnik mögött egyébként elöl 275, hátul pedig 278 mm-es tárcsafékek kaptak helyet, amelyekre szükség is van, hiszen a Yarisban nem kis teljesítmény lakozik.
Egészen pontosan 212 lóerőről és 250 Nm-es csúcsnyomatékról beszélünk – előbbit 6800-as, utóbbit pedig 5000-es fordulatnál adja le. Mindez egyébként 6,3 másodperces 0-100-as sprintet és 230 km/h-s végsebességet szavatol, utóbbi ráadásul elektronikusan lett korlátozva. A Yaris GRMN mindössze 1135 kilogrammot nyom, amivel kategóriájának legjobb tömeg/teljesítmény arányát tudja felmutatni – a 5,35 kg/LE-s érték bizony valóban figyelemreméltó.
Ahogyan már említettem, az erő egy 1,8 literes benzines egységből érkezik, amelynek beépítése valódi kihívás volt a mérnökök számára, ugyanis a kompresszorral és a hűtőrendszerrel együtt alig fért el a Yaris motorterében. Az erőátvitelről egy hatfokozatú manuális váltó gondoskodik. Természetesen a futóművet sem hagyták érintetlenül a gyáriak: 2,4 cm-rel került közelebb a földhöz a kisautó, és feszesebb is lett.