A Captur 2013 óta tagja a Renault kínálatának, és Európában kategóriájának egyik legsikeresebb tagja. A félidei frissítés nála sem maradhatott el, azonban a mind a mai napig friss, és a franciák formanyelvébe tökéletesen illeszkedő formáinak hála, nem kellett komoly változtatásokat végrehajtaniuk a mérnököknek. A főbb elemek vonásai gyakorlatilag változatlanok maradtak, de a hűtőrácsra biggyesztett króm betéteknek, az akár teljesen LED-es fényszórók új, a testvérekéhez hasonló, C-alakú menetfényt formáló grafikájának és a finoman átszabott első lökhárítónak köszönhetően mégis első ránézésre feltűnhet a turpisság.
Ugyanez igaz a hátsó traktusra is, hiszen ott is a lámpatestek grafikáját és a lökhárítót érintette a ráncfelvarrás – habár utóbbit szinte alig észrevehetően. Ahogyan az ilyenkor lenni szokott, két új látványos fényezés, egy platina szürke tetőszín és néhány új 16 és 17 colos keréktárcsa is csatlakozott a kínálathoz, amelyeknek köszönhetően immár összesen 30 különböző összeállításban lesz elérhető a frissített Captur. Az Initiale Paris felszereltséggel a Captur igazán látványossá varázsolható, akárcsak nagyobb testvérei, így összességében jóval komolyabb képet fest elődjénél a kis crossover.
Benzines fronton továbbra is a 90 lóerős 0,9 és a 118 lóerős 1,2 literes turbós egységek lesznek elérhetőek, míg dízelek terén a jól ismert 1,5 literes szerkezetet rendelhetjük majd meg – utóbbi 90 és 110 lovas verziókban elérhető. A Captur frissített verziója a külcsín tekintetében jóval nagyobb szabadságot enged a vásárlóknak, miközben a lemezek alatt rengeteg új technológiával bővült a crossover. Így a jobban felszerelt változatok drágábbak lettek néhány százalékkal, mint az előző változat – ezért a pénzért azonban egy jobb, komolyabb megjelenésű autót kapunk majd.
A teljes választékért látogassanak el a www.renault.hu/budapest weboldalra!