A Fiat azért ravasz volt, mert az S-Design felszereltségi szinten belül is van egy S-Design csomag 300 ezer forintért, és csak ez tartalmazza az előbb felsorolt extrákat – egyébként csak 17 colos felni és halogén izzók járnak.
Montoya azt is elmondta, hogy nagyon reméli, hogy a Bugatti meghívja majd őt a jövőre esedékes rekorddöntési kísérletre, ahol a gyáriak a 450 km/h elérését sem zárták ki.
Ezt a gyáriak is megerősítették, bár azt is elárulták, hogy egyelőre nem döntöttek a háromajtós verziós és a Pro_Cee’d elnevezés sorsáról.
Modern extrákból sincs hiány: vészfékrendszer, gyalogosfelismerő, adaptív tempomat, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, holttérfigyelő, automatikus távolsági fény és keresztirányú forgalomfigyelő is van a kínálatban.
A Jaguar I-Pace még meg sem mutatkozott teljes valójában, már el is készült belőle a versenyautó. De nem csak egy lesz, 20 fog versenyezni a világ első villanyautó márkakupáján.
Amennyiben mindez még nem lenne elég, 80 kilós fogyókúrán is átesett az autó, ami így befér az egy tonna alá (970 kg), ez pedig újabb garancia az élvezetekre.
Hiába a kombi felépítés, az RS4 Avantra rápillantva senki nem gondolhatja, hogy egy unalmas családi autóval van dolga.
Egyelőre hivatalos 0-100-as adat még nincs, de az amerikai változatból kiindulva több mint fél másodperces javulásra számíthatunk, ami 4,2 szekundum körüli sprintet jelentene.
Nem csodálkoznánk, ha néhány rajongó nemtetszését fejezné ki ezzel kapcsolatban, még ha a tervezők ki is fejtették, hogy nem csak dizájn szempontjából fontos az új elem, hiszen alatta található minden érzékelő.
Az árakról egyelőre korai nyilatkozni, de jó eséllyel nem lesz sokkal drágább elődjénél a friss Mégane R.S., ami így akár 9 millió forint alatt is elhozható lehet majd.
Ugyanez igaz az utastérre is, ahol szintén legfeljebb néhány kapcsoló és a kijelzőn megjelenő adatok utalnak az elektromotor jelenlétére, de ezeket sem igazán vesszük észre az elképesztő luxusban.
Az autóban különben akár 3,2 méter hosszú tárgyakat is elhelyezhetünk az anyósülés ledöntésének köszönhetően, ami opcionális tétel.