Ez persze még nem minden, hiszen a Bugatti a leggyorsabb szériagyártású autó rekordjára készül a Chironnal, amit korábbi modelljükről, a Veyron 16.4 Super Sporttól igyekeznek elhódítani – és biztosak lehetünk benne, hogy sikerül is megdönteni a 431 km/h-s eredményt. A 0-400-0 rekordot szintén a Veyrontól hódítottal el a Chiron, méghozzá Juan Pablo Montoyával a volán mögött.
A kolumbiai versenyző egyébként két napig birtokolhatta az autót, ezalatt pedig nem kevesebb, mint 17 alkalommal érte el vele a 400 km/h-s álomhatárt, a csúcsot pedig a 420 km/h-s eredmény jelentette – és bár az elektronika itt leszabályoz, természetesen ezen felül is van még tartalék az autóban. A gyáriak egy videót is megosztottak velünk, ahol a pilóta 32,6 szekundum alatt éri el a 400 km/h-t. Ráadásul mindezt hétköznapi öltözetben tette, ugyanis elmondása szerint a Chiron volánja mögött amellett, hogy természetesen teljes mértékben koncentrálni kell, teljes a biztonságérzet és a kiszámíthatóság, így nem volt szükség különleges védőöltözetre.
Montoya azt is elmondta, hogy nagyon reméli, hogy a Bugatti meghívja majd őt a jövőre esedékes rekorddöntési kísérletre, ahol a gyáriak a 450 km/h elérését sem zárták ki. Kíváncsian várjuk, hogy sikerül-e elérniük ezt az eszméletlen sebességet, noha abban nem kételkedünk, hogy a Veyron 431 km/h-s rekordját átadják majd a múltnak.