A Ford az úgynevezett AppLink funkcióval tette lehetővé, hogy az olyan iPhone tulajdonosok, akiknek telepítve van készülékükre a Waze, az autójuk multimédiás rendszerén keresztül is tudják azt használni.
Az X5 M sem marad majd el: a legvadabb verzió jó eséllyel az M5 4,4 literes V8-asát kapja majd meg nagyjából 600 lóerővel.
Azt azért tudni kell, hogy az X8 nevet már mindenhol levédették a bajorok, így szinte biztos, hogy előbb vagy utóbb érkezik majd a modell.
A hatóságok a hírek szerint már dolgoznak egy szabályozáson, ami kötelezővé fogja tenni a gyártók számára valamilyen jól érzékelhető jelzés használatát – noha sok márka már most is használ hasonlót.
Persze, mire megjelenik az első elektromos Rolls-Royce, addigra már valószínűleg egyébként is bőven élhető értékekről beszélhetünk majd minden villanyos modell esetében.
Ennél azonban izgalmasabb lehet, hogy a koreaiak az elsők között szeretnének lenni, akik hologramos technológiát alkalmaznak autóikban.
Az i30-ban és a Velosterben csak az első kerekeket hajtja a motor, méghozzá egy hatfokozatú kézi, vagy később egy automata váltón keresztül – és ez így lesz a Konánál is.
Pontos darabszámra levetítve mindez 1833 autót jelent, amiből 1535 volt hibrid és 298 teljesen elektromos.
Sok gyártó a dízelek teljes eltörlését tűzte ki célul, azonban vannak olyan márkák, akik úgy gondolják, hogy bőven van még potenciál a gázolajos szerkezetekben.
A gyáriak azt is elárulták, hogy a hamarosan bemutatkozó S60-hoz jövőre úgynevezett lágyhibrid egységek is érkeznek majd.
A 90-es széria alapját is adó SPA padlólemezre épülő S60 kezdetben négyhengeres Drive-E benzinmotorokkal, valamint kétféle plug-in hibrid hajtáslánccal lesz elérhető.
Úgy tudni, az N motor erősebb, 275 lóerős változata egyelőre marad az i30-ban; pedig azzal még komolyabb tartalékokat tudna mozgósítani az autó, igazodva a minden bizonnyal vadabb megjelenéséhez: dupla kipufogóra, aerodinamikai kiegészítőkre, szélesebb kerekekre számítunk.