Müller-Ötvös úr nemrég egy interjúban beszélt erről a témáról: „Mindenképpen kínálni fogunk tizenkéthengeres erőforrást amíg csak lehet, amíg csak legálisan lesz erre lehetőségünk” – szögezte le a vezető. Mindez persze nem jelenti azt, hogy addig egyáltalán ne jelennének meg elektromotorral szerelt modellek, hiszen azt Müller-Ötvös úr is leszögezte hogy ezeknek rengeteg előnyük van, amiket az olyan luxusgyártók, mint a Rolls-Royce, kiválóan ki tudnak használni.

Ezalatt természetesen a hangtalan üzemre, az azonnal ébredő hatalmas nyomatékra vagy éppen a kis helyigényre gondolt, ráadásul – habár a lehetőséget mindig meg kell adni erre – a Rolls-Royce vásárlói az esetek túlnyomó többségében nem hosszútávú utakra használják autójukat, így a hatótávolság sem jelent komoly gondot. Persze, mire megjelenik az első elektromos Rolls-Royce, addigra már valószínűleg egyébként is bőven élhető értékekről beszélhetünk majd minden villanyos modell esetében.
A hatalmas V12-es eltűnésével és a jóval kisebb elektromos hajtáslánc megjelenésével a jellegzetes arányok is megváltozhatnak majd – gondolok itt a hosszú, hangsúlyos motorháztetőre –, noha a Rolls-Royce a korábbi, teljesen elektromos Vision Next 100 tanulmánnyal bizonyította, hogy a hosszú orr később is maradhat, legfeljebb csomagtérnek használják majd fel. Az angolok ragaszkodását a hatalmas V12-eshez sokan akár rossz szemmel is nézhetik a környezeti hatásai miatt, azonban Müller-Ötvös úr azt is kiemelte, hogy autóikkal jóval kevesebb kilométert tesznek meg a tulajdonosok, mint egy átlagos négykerekűvel, ráadásul nincs is annyi Rolls-Royce az utakon, hogy emiatt kelljen aggódni.