Mallya cáfolta, hogy a Force Indiából a Mercedes B csapata lenne a közeljövőben. “Nem is tárgyaltam a Mercedesszel, meg sem kerestek minket” – jelentette ki Mallya.
Összesen 10 generációt gyártottak minden idők egyik lagnagyobb közúti használatra szánt négykerekű hajójából, messze az 1953-as indulás utáni évtizedben piacra dobottak a legszebbek.
Autótechnika iránt érdeklődőknek bőven akadt csemege, ebben a videóban a lengéscsillapítók fejlesztéséről tudunk meg új, érdekes információkat.
Van még ennél is pesszimistább tanulmány: a kínai olajipari vállalat, a CNPC arra jutott, hogy összesítve és egy autóra lebontva a villanyos modellek kétszer annyi mérgező, PM2.5 részecskét juttatnak a levegőbe – ezek felelősek leginkább a szmog miatt.
Ahogyan a videóban is jól látszik, míg az egyik férfi rögtön célba veszi az autót, addig a másik egy kütyüvel közelít a ház bejárati ajtaja felé.
Nem csak a C4 kap majd utódot, hanem az immár nem is elérhető C5 is, amely természetesen a nemrég leleplezett vadonatúj Peugeot 508 alapjaira épül majd, és könnyen lehet, hogy még az oroszlános testvérnél is jobban elrugaszkodik majd a kategória eddig ismert határaitól – gondolunk itt a klasszikus lépcsőshátú forma elhagyására.
Az újdonság 2021-ben mutatkozik majd be, és minden szempontból a gyáriak jövőjét képviseli majd: az iNEXT kapja meg például először a BMW moduláris akkucsomagját, ami 60 és 120 kWh közötti kapacitásra lesz képes – utóbbi akár 700 kilométeres hatótávot biztosíthat az autóknak.
A nagy bemutatóra jövő hét kedden kerül majd sor, és az Audi bizonyára elég nagy hírverést csap majd az autónak, hiszen nagyon fontos újdonságról van szó részükről: egyrészt a paletta tetejéhez csatlakozik egy újabb modellt, másrészt pedig végre egy terepkupéval bővül a két német ellenlábashoz viszonyítva jóval kisebb hobbiterepes palettájuk.
Noha szükség valószínűleg nincs rá, nem lepődnénk meg, ha a magyar állam is beszerezne legalább egy példányt, hiszen bármikor jól jöhet egy páncélozott autó, és végre abból a márkából is elérhető, aminek már évek óta lelkes híve az állam.
Az 5-ös sorozatban 520d esetében válik az alapfelszereltség részévé az automata.
Többek között ennek, és persze a hatalmas, 95 kWh-s akkumulátornak köszönhető, hogy a realitást jobban fedő WLTP normák szerint is legalább 400 kilométer megtételére lesz képes egy töltéssel az autó.
Ettől függetlenül persze alig várjuk már az újabb és újabb N modelleket a Hyundaitól.