A Lamborghini tavaly 3815 darab autót adott el világszerte, amit várakozásai szerint megdupláz majd az Urus bevezetésével.
A rendszer teljesítménye 1341 lóerő, így a könnyű gépet 1,8 másodperc alatt gyorsítja álló helyzetből 100 km/órás sebességre. A 200-as sprint is megvan neki 5,1 másodperc alatt.
A Rolls-Royce célja nem titkoltan az, hogy bizonyítsa a vásárlóknak – akik néhány közel-keleti vásárlót leszámítva valószínűleg ritkán tévednek majd terepre az autóval –, hogy a Cullinan bárhol megállja a helyét.
Szerintünk egyébként a kisfilmen kifejezetten jól mutatnak a kisebb változtatások, de a végső ítélettel azért kivárjuk, hogy a valóságban is megcsodálhassunk egy példányt.
A két említett modell mellett egyébként a CLK, a C-osztály Coupé és az SLS látott még napvilágot Black Series kivitelben – a legutolsó 2013-ban jelent meg, mi pedig azóta várjuk a következő családtagot.
Mindenesetre májustól C4 SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourer néven kell majd keresnünk a franciák egyterűit.
A végeredmény 400 lóerő és közel 580 Nm-es nyomaték lehet, ráadásul a kis villanymotornak köszönhetően nem csak gyorsabb, de takarékosabb is lenne az autó.
Ez elsőre szinte teljesen abszurdnak hangzik, de ne felejtsük el, hogy az Alfa Romeo éppen idén tért vissza a száguldó cirkuszba, és bár ez még nem jelent semmit, az F1-es technológia alkalmazására magyarázatként szolgálhat.
A FlexConnect névre hallgató kiegészítők között táblagép-tartó és kihajtogatható asztalka is megtalálható, ami a második sor utasai számára jelenthet könnyebbséget – ezeket az első ülés fejtámláira lehet rögzíteni.
Az igazi érdekesség ugyanakkor a lemezek alatt található: ugyan az M2-ben eddig is egy háromliteres, soros hathengeres benzinest találtunk, az nem ugyanaz volt, mint amit az M4-be is építenek a gyáriak.
A Jaguar újdonsága persze közel sem lesz olyan ügyes terepen, mint a Range Rover, így ez, illetve a teljesen eltérő stílus lehet majd a határozott elválasztóvonal a két modell között.
A BMW igazgatótanácsi tagja, Harald Krüger elárulta, hogy a gyártó fő célja, hogy 2020-ra magabiztosan a prémium szegmens élére álljanak.