Az angol gyártó projektje éppen ma indul Skóciából, ahonnan Ausztriába, majd a Közel-Keletre és végül az Egyesült Államokba is eljut majd a csapat, ami a National Geographic profi fotósait és videósait is magában foglalja. A vezető az a Cory Richards lesz, aki fotósként 2012-ben megnyerte az Év Kalandora díjat, amelyet a National Geographic oszt ki, így bizony igencsak látványos felvételekre számíthatunk, amiket egyébként a szervezet honlapjára folyamatosan feltöltenek majd, így gyakorlatilag bárki követheti majd az eseményeket.
A Rolls-Royce célja nem titkoltan az, hogy bizonyítsa a vásárlóknak – akik néhány közel-keleti vásárlót leszámítva valószínűleg ritkán tévednek majd terepre az autóval –, hogy a Cullinan bárhol megállja a helyét. Ezek alapján pedig igen izgalmas képsorokra számíthatunk, melyek jó eséllyel mindenkit megdöbbentenek majd. Az üggyel kapcsolatban egyébként az angolok magyar származású vezére, Torsten Müller-Ötvös is megszólalt: „Három évvel ezelőtt megígértem a nagyközönségnek, hogy bevonjuk majd őket a Cullinan fejlesztésébe és tesztelésébe. Ezzel a nagy nyilvánosság és a vásárlóink is teljesen új színben láthatják majd a Rolls-Roycet, hiszen a Cullinannel megmutatjuk, hogy mekkora potenciál rejlik a márkában.”