A BMW elárulta, hogy idén több mint egymilliárd euróval, azaz 16 % feletti mértékben növelik az elektromos autózásra fordítandó befektetéseik mértékét, ami így összesen közel 2200 milliárd forintra rúg majd 2018-ban. A bajorok következő nagy dobása egyébként kétségtelenül az i Vision Dynamics koncepció sorozatgyártású verziója lesz majd, ami i4 néven érkezik. Ez azonban csak egy lesz a 2025-re ígért 25 elektromotorral szerelt modell közül, melyek között a teljesen elektromos MINI vagy éppen a 2021-re ígért iNEXT is megtalálható lesz – utóbbi lesz a BMW valaha volt legmodernebb autója.
2017-ben egyébként sikerült a BMW-nek átlépnie a 100 ezre lélektani határt a villanymotorral szerelt autók eladásait illetően, 2018-ra pedig már 140 ezer eladott példánnyal számolnak. Még ennél is nagyobb ugrást jósolnak 2019-re, amikor is szeretnék átlépni az 500 ezre álomhatárt – már ami az összes eladott példányt jelenti, nem csak az abban az évben elkelt modelleket. 2021-re olyan elektromos autókat ígérnek, melyek hatótávja akár 700 kilométer is lehet, míg a konnektoros hibrideknél 100 kilométeres tisztán elektromos üzemet ígérnek.
A BMW igazgatótanácsi tagja, Harald Krüger elárulta, hogy a gyártó fő célja, hogy 2020-ra magabiztosan a prémium szegmens élére álljanak. „Teljesen új modelleket fogunk bemutatni, és új formanyelvvel is készülünk az egész palettát tekintve. Ez a mi receptünk arra, hogy a BMW csoport visszaszerezze vezető helyét a prémium szegmensben 2020-ra” – árulta el a vezető. Kíváncsian várjuk az új típusokat és formai megoldásokat is.