A brit manufaktúra legújabb szupersportautója teljes mértékben egyedivé tehető.
A második generációs Opel Insignia szinte minden gyerekbetegségét kinőtte. Könnyebb, tágasabb és jobb vezetni, mint elődjét.
Úgy tűnik, nem akar csillapodni a Buli-mánia. Már T1-esre emlékeztető hűtő is van. Mi jöhet még?
Az eladott autómodellek alapján az első helyen a Lada Granta állt, amelyet a Kia Rio, majd a Hyundai Solaris követett.
Közös jellemzőjük a 3670 mm-es hossz (ami egy bő arasszal nagyobb a Hustlerénél), a 167 centiméteres szélesség és a 1705 mm-es magasság; a tengelytáv minimális 2435 mm.
Mindez ráadásul 1220 kg-os üres tömeggel párosul, amelyhez az 1,6 literes dízelmotor 120 lóerőt és hangsúlyos takarékosságot szolgálat. Jól hangzik, nemde?
A dél-koreai Koleos egyszer már megpróbálta meghódítani a piacot tíz évvel ezelőtt, de az igazi áttörést idén érte el. A második nekifutás a nagyobb, szebb és okosan árazott terepjáróval sokkal ígéretesebb. Az első Koleos 2007-től, egy modellfrissítéssel megtámogatva 2015-ig viaskodott a konkurensekkel.
A motorja nem változott, továbbra is a 620 lóerős 5,2 literes V10-esnek lehet nyomni a gázt, de az új szénszálas légterelő-készlettel még nagyobb tempóra képes a Huracán.
Motorból egyelőre kétfélét ad a Volvo, D4 dízelt és T5 benzinest, de később lesz háromhengeres motor is, valamint hibrid és tisztán elektromos változat is.
Varga Mihály elmondta, hogy a magyar gazdaság kiegyensúlyozott és dinamikus növekedési pályán halad, helyreállt a pénzügyi és költségvetési egyensúly, létrejöttek a fenntartható gazdasági növekedés makrogazdasági feltételei.
Magyarországon az idei év első nyolc hónapjában 7.315 Opel talált gazdára, ezzel az Opel mind összértékesítésben, mind pedig a személyautók piacán a harmadik helyen áll.
Szükség esetén elektromotor fokozza a hatékonyságot, rövid távokon legfeljebb 11 km/h-s tempóval tolva a hajót – mindez persze a fentiek tükrében inkább csak trendi részlet, mint érdemi hatékonyságra való törekvés.