Emellett az autó fényezése is széles skálán variálható, egyszerű mattól egészen a különleges, színjátszó árnyalatokig bármilyen választható a hiperautóhoz, természetesen csak és kizárólag hozzáillő felnikkel.
Miután a tulajdonosjelöltek véglegesítették egyedi igényeiket, az Aston Martin egy 1:18 méretarányú élethű modellt kézbesít nekik. Ha tetszik a látványterv, így megy gyártásba az autó, ha pedig valamit szeretnének rajta módosítani, az újabb egyeztetést követően a tulajdonos egy frissített makettet kap, egészen addig, míg meg nem találják az igényeihez tökéletesen illeszkedő felszereltséget.
Az autó Forma-1-es teljesítményéhez méltóan egyedi üléspróbák után készülnek a testre szabott ülések is, pontosan úgy, mint amikor a királykategóriában új versenyző érkezik a csapathoz. Mivel minden vásárlónak saját magára formázott karbon ülőhelye lesz, így garantált a tökéletes oldaltartás, emellett egy vékony párnázás azért gondoskodik majd a megfelelő kényelemről is.
A hiperautó hajtáslánca még nincs véglegesítve, annyi azonban már bizonyos, hogy egy igazi régi vágású V12-es szívómotor mellé terveznek beépíteni egy hibrid rendszert is. Utóbbiról még folynak az egyeztetések, egyenlőre nem hozták nyilvánosságra, milyen energia-visszanyerő rendszerrel lesz felszerelve az autó.
Az Adrian Newey által megálmodott formatervnek köszönhetően több leszorítóerőt fog termelni a Valkyrie, mint bármelyik sorozatgyártású autó korábban, ezt azonban leghamarabb csak 2019-ben tapasztalhatják meg a tulajdonosok, ugyanis az első példányok ekkor kerülhetnek majd kiszállításra.