Az egyedi ajándék azonban nem marad örökre Kecskeméten, ugyanis most a magyarokon lesz sor, hogy a kis megjelenítőre feltöltsenek néhány sort, amit a finnországi gyártósor dolgozóinak szánnak – és aztán így vándorol majd tovább üzemről üzemre a kormánykerék.
A korábban bemutatott Vision Ultimate Luxuryt eredetileg nem tervezték gyártásba küldeni, de a gyáriak azt mondták, hogy amennyiben a kereslet indokolja majd, elképzelhető egy szériaváltozat elkészítésé.
Miközben komoly figyelmet fordítottunk a járművekben működő AI fejlesztésére, nagyon örülünk annak, hogy a Turinggal közösen dolgozhatunk azon, hogy a mobilitás egyik kiegészítő területén, az infrastruktúrában is meghonosítsuk az adattudományt és AI-t.
Egyelőre még semmi nem hivatalos, de a hírek szerint a Mercedes a következő generációs C-osztályból már elkészítheti az emelt hasmagasságú verziót.
Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy mennyit lehet majd spórolni a G 500 36,5 milliós alapárához képest a gázolajos verzióval.
Nem csak az elektromos hajtáslánc, hanem a Mustang által ihletett formavilág miatt is kifejezetten kíváncsian várjuk az autót.
Az X5 M sem marad majd el: a legvadabb verzió jó eséllyel az M5 4,4 literes V8-asát kapja majd meg nagyjából 600 lóerővel.
A bíróság pedig kimondta, hogy a szennyező dízelek tulajdonosai semmit sem tehetnek ezek ellen a szabályozások ellen.
Ez azonban nem éppen lényeges szempont, hiszen a különleges koncepcióból sosem lesz sorozatgyártású változat.
Az új, automata benzinkutak Budaörsön, Szigetszentmiklóson és Sopronban nyíltak meg. 95-ös benzin és gázolaj tankolható, az üzemanyagokat az OMV biztosítja.
Ez az első németországi korlátozás a dízelüzemű járművek használatában, amióta a szövetségi közigazgatási bíróság egy februári döntésével lehetővé tette, hogy kitiltsák az ilyen járműveket a szennyezett levegőjű városokból.
Az idén július 14. és augusztus 5. között négy egymást követő hétvégén vehetik birtokba a hidat a budapestiek és az arra járók.