
A Mercedes-Maybach modellek jelenleg a Magic Body Control névre keresztelt rendszert használják, ami egy kamera segítségével ismeri fel az úthibákat, és a másodperc törtrésze alatt hangolja úgy az adaptív futóművet, hogy az utasok a lehető legnagyobb kényelemben suhanhassanak az autóban ülve. Jurgen Weissinger, a Maybach vezető mérnöke most elárulta, hogy a működési elv marad a régi, ám egy fejlettebb kamera segítségével még pontosabb képet kapnak majd az autók az úthibákról, ezzel pedig a négykerekű szinte – a szakember szavaival élve – „siklik majd az úton”.
Wissinger úr egy másik érdekes újításról is beszámolt a sajtó képviselőinek: egy új menetprogramon is dolgoznak a gyáriak, aminek célja – nem meglepő módon –, hogy minden eddiginél pihentetőbb és kényelmesebb legyen az autóik vezetése. „Egy speciális vezetési módon dolgozunk, aminek lényege, hogy minél kevesebb sebességváltás történjen annak érdekében, hogy a sofőr a lehető legkomfortosabb, a legnagyobb luxusban vezethessen. Sebességváltások nélkül, a lehető legnagyobb nyomatékkal igyekszünk mindezt megoldani” – mondta a mérnök.
Utóbbira kíváncsiak leszünk, hiszen a csillagosok csúcsmodern váltószerkezetei már most is szinte észrevétlenül teszik a dolgukat, de úgy tűnik, hogy a gyáriaknak még ez sem elegendő. Az újdonságok nagy valószínűséggel a vadonatúj GLS Maybach változatában láthatnak majd napvilágot. A korábban bemutatott Vision Ultimate Luxuryt eredetileg nem tervezték gyártásba küldeni, de a gyáriak azt mondták, hogy amennyiben a kereslet indokolja majd, elképzelhető egy szériaváltozat elkészítésé.