Az egyetlen megosztott ízelítő alapján egyelőre sokat nem tudhatunk meg a formáról, de ahogyan ismerjük a Subarut, inkább evolúciós változásokra számíthatunk, mint forradalmiakra – valószínűleg az elődből indulnak ki, de azért jóval modernebb összképre számíthatunk.
A Red Night kivitel alapból bőséges felszereltséggel van ellátva: automata klíma, statikus kanyarfények, hátsó tolatóradar, eső és fényérzékelők illetve fejlett R&G hangrendszer is jár hozzá. Felárért akár a vászonból készült nagy nyitható tető is elérhető.
De lám, a 20 colos felnikre szerelt Cooper Discoverer All-Terrain abroncsok valóban terepmintázatúak, az első lökhárító belépő élét pedig mintha felfelé húzták volna, így valamelyest tényleg nőtt a terepszög. Talán.
Most azonban ismét élőben kapcsolt a helyi tévé és az autók között bőven akad olyan, amiért könnyeket potyogtatunk.
1969-ben szállt fel a Mi-24-es első változata, a gyártása azonban csak három évvel később kezdődött meg. A komoly méretű és szállítókapacitású helikoptert 1978-ban állította hadredbe a Magyar Néphadsereg.
Arról azonban már ritkán kommunikálnak a gyártók, hogy a különféle bőrkárpitok között nem feltétlenül csak a szín és a finomság jelenti a különbséget.
A járművet nem tudta beindítani, ezért elkezdte eltolni a helyszínről, de az autó mozgatása közben elfáradt, ezért segítséget kért az autó vontatásához azzal az indokkal, hogy elromlott. Az autót egy üzlet előtt parkolta le, ezt követően pedig a rendszámtáblákat leszerelte.
Persze ettől még nyilván finomodni fog a Mission E utastere is, és biztosan kap néhány fizikai kezelőszervet is, de az elrendezés és a főbb formák maradhatnak.
A Münchenben székelő gyártó 1995 óta évről évre csökkenti teljes portfóliója átlagos emissziós értékét, amely az európai újautó-eladások tükrében, az elmúlt több mint 22 esztendőben összességében több mint 42 százalékkal javult.
A Mercedes-AMG nagy dolgokat ígér, és ha ez valóban igaz lesz, akkor felkészülhetünk egy olyan csatára, ami teljesen új szintre emelkedik, hiszen a Project One mellett több gyártó is készül hasonló szuperautóval.
Az olaszok egyébként azt várják, hogy 2018-ban az Urusnak köszönhetően még komolyabb növekedést tudnak elérni – akár 30 %-ot.
Nem meglepő módon az Audi emberei azt is elárulták, hogy még 2018-ban, méghozzá augusztus 30-án, Brüsszelben bemutatkozik a kész e-tron – valószínűleg nem csupán ennyi lesz a neve.