A Lamborghini 2017-ben 10 %-os növekedésnek örvendhetett, így összesen 3815 autót sikerült eladniuk, ám ebben még nem is volt része az Urusnak. „Pozitív visszajelzésre számítottunk a vásárlóktól, de nem annyira, mint amennyit kapunk. Az ügyfelek reakciói egyszerűen lenyűgözőek” – mondta Domenicali. Azt is elárulta a vezér, hogy bár az autó alapára is 50 millió felett van, átlagosan több mint 60 millió forintot hagynak ott a kereskedésekben a vásárlók. Az olaszok egyébként azt várják, hogy 2018-ban az Urusnak köszönhetően még komolyabb növekedést tudnak elérni – akár 30 %-ot.
Mindez annyit jelent, hogy nagyjából 5000 eladott példányra számítanak összesen, ami majd’ 1200-zal több, mint a 2017-es eredmény – és az előrejelzések szerint ennek a plusznak a legnagyobb részét, több mint 1000 darabot az Urus tesz majd ki. Aminek talán még ennél is jobban örülnek a gyáriak, hogy a felmérések alapján a SUV vásárlóinak 70 %-a új vásárló a márkánál, és először ül Lamborghinibe, ráadásul meglepően sok hölgy keresi a négykerekűt.
Előbbit egyébként többek között annak is köszönhetik az olaszok, hogy az Urusszal olyan piacok felé is jobban megnyíltat a lehetőségek, ahol az úthálózat állapota miatt a kőkemény sportautók eladása nem egyszerű feladat – így például India és Oroszország, ahol nagyon örülnek az Urusnak, hiszen nem csak előre megtervezett útvonalakon tudják használni. A Lamborghini tehát egyre több autót fog eladni, de Domenicali ígéretet tett rá, hogy lesz egy szint, amin nem lépnek majd át az exkluzivitás és a magas minőség megőrzése érdekében – ez valószínűleg valahol tízezer példány környékén lehet majd, de tudjuk, hogy a pénz nagy úr, így várjuk ki a végét.