Azt természetesen mondanunk sem kell, hogy technológiai megoldások tekintetében mindent a nagyobb testvérektől örökölt az XC40, így mindenféle okostelefonos csatlakozást és egyéb trükköt ismer az autó.
A középkategóriás egyébként az előd alapjain, ám komoly frissítésekkel Kínában így is tovább él, ám ezt a változatot Európába nem hozták el – ide teljesen új generációt kívánnak fejleszteni.
A rendezvény központi helyszínét, a Paddockot ezúttal is a szakmai zsűri által kiválasztott háromszáz legszebb Golfnak tartják fenn, a többi modell a Hippifaluban, illetve külön szekciókban gyülekezik.
Noha a fotó valódinak tűnik, könnyen lehet, hogy csupán egy ügyes grafikus munkájáról van szó, amit a földön visszatükröződő autó eltérőnek tűnő színe is sugallhat.
Füstöl a gumija, mint egy driftautóé, de nagyon más műfajban játszik.
Előredőlve, felszegett fejjel kell vezetni a McLaren legújabb modelljét – kivéve persze, hogy nem, hiszen a fotelben tunyulva fogják irányítani a PS4-tulajdonosok a Gran Turismo Sport játék keretében.
A felhergelt bajor SUV minden korábbinál jobb menetteljesítményekkel kecsegtet.
Az egyetlen számunkra nem éppen esztétikus pont az autó orrán található töltőnyílás, ami eléggé megtöri az amúgy harmonikus vonalakat.
Performance csomag ide vagy oda, a Macan Turbo még mindig a piac legkívánatosabb SUV-ja azok számára, akik sokat adnak a vezetési élményre.
Lehet, hogy Svájc ezentúl nem csak a karóráiról és a finom csokoládéiról lesz híres? Ezzel a produkciójukkal biztosan beírták magukat a világtörténelembe.
A General Motors például májusban jelentette be, hogy két évtized után az idei év végétől feladja próbálkozásait a miniautók által uralt indiai piacon.
A Jaguar mellett bizony sokan mások is így gondolkodnak, hiszen a prémiumok között a fent említett hármast leszámítva senki nem kínál puttonyos modellt ebben a szegmensben.