Akárcsak a Peugeot, a Citroën is ráfeküdt a crossoverek és SUV-k fejlesztésére: a C5 Aircross a C3 Aircross gyaránt bemutatkozott, igaz, előbbi csak 2018-tól lesz majd elérhető Európában. Ezek után pedig végre a „klasszikus” modelljeire fog koncentrálni a francia márka, így a C4 és a C5 is utódot kaphat 2-3 éven belül. A középkategóriás egyébként az előd alapjain, ám komoly frissítésekkel Kínában így is tovább él, ám ezt a változatot Európába nem hozták el – ide teljesen új generációt kívánnak fejleszteni.
A C5 valószínűleg a hamarosan érkező vadonatúj Peugeot 508 megoldásait örökli majd meg, így az oroszlánosok autójának bemutatója után többet tudunk majd. A PSA egyébként azért is van nehezebb helyzetben, mert a DS önálló márkává alakítása bizony jócskán megosztotta a forrásaikat, ugyanakkor úgy tűnik, hogy egészen jól sikerül megoldaniuk ezt a helyzetet a franciáknak, és szépen lassan felgyorsulnak majd a dolgok.