A bányagépbe jókora, 4,5 tonnás lítium akksicsomagot szerelnek, melynek összteljesítménye eléri a 700 kWh-t. Ez ráadásul lítium-nikkel-mangán-kobalt-oxid cellás Empa akkumulátorokat tartalmaz, melyek már a következő generációs energiatároló egységeknek számítanak a német autóiparban.
Hogy ezzel mekkora hatótávra vagy üzemidőre lesz képes, azt egyelőre nem tudni, de az tény, hogy a regeneratív fékezésnek köszönhetően azért vissza-vissza termelődik majd valami. A mérnökök úgy számolnak, hogy ha a bányadömper mondjuk hússzor mássza meg a Chasseral-hegyet, akkor minden egyes lefelé történő haladáskor legalább 40 kWh-t töltődhet vissza az akkumulátorcsomagba.
A 65 tonnás teherbírással rendelkező bányadömper az előbb említett hegyen áll hamarosan forgalomba, egy cementbányában, kísérleti jelleggel. Ha beválik a konstrukció, akkor könnyen lehet, hogy Komatsu beemeli az elektromos hajtásláncot a sorozatgyártásban készülő bányadömpereibe.