A kategória újonca, a Toyota Yaris jól mutatja, milyen összetett a feladat.
Az előzetes várakozásokkal szemben csupán a kis teljesítményű hibrid hajtáslánc lesz elérhető a lépcsőshátú Corolla modellhez. Másfelől nézve legalább végre lesz hibrid szedán a Toyota kínálatában.
A cél 330 km/óra, vagy 351 km/óra, attól függ, hogy melyik kategóriában állnak rajthoz.
Előbbihez kézi, utóbbihoz száraz duplakuplungos váltó csatlakozik, és mindkét esetben az első kerekek hajtottak.
Míg korábban az alapmodell is összkerekes volt, addig mostantól elsőkerék-hajtással is rendelhető az ilyen módon olcsóbban elérhető típus.
A funkciók elérhetősége folyamatosan bővül a jövőben.
Kíváncsian vártuk, hogy vajon mi lesz a számolás vége.
A legerősebb verzió 6,9 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a Range Rover Sportot; miközben CO2-kibocsátása 237 g/km.
Az ablakok króm helyett fényes fekete körvonalat kaptak, hátul dupla kipufogó és diffúzor zárja a képet.
Összességében minden egyes lóerőnek csupán 1,66 kilogrammot kell mozgatnia, az Essenza tehát bődületesen gyors és dinamikus.
Az intézet szoftverfejlesztő munkájának fontos pillére, hogy a Toyota a közelmúltban elkezdett nagy mennyiségű adatot begyűjteni autóiból.
Thed Björk túraautó-világbajnok leplezte le a tanulmányt, amiről jóformán semmit nem árul el gyártója azon kívül, hogy a versenykész modell 500 lóerős lesz.