Körmendi Anna
2021.05.02.
Az autóról egyelőre nem állnak rendelkezésre műszaki adatok, de a kék Crown-embléma fényében megkockáztatjuk, hogy ugyanazt a 2,5 literes hibrid hajtásláncot kapta meg, amellyel a Toyota Highlander Európában is kapható.
Körmendi Anna
2021.04.30.
A folytonos A-oszlop és az ajtó síkjába simuló kilincsek mellett különösen stílusos a visszapillantó kamera, amely ráadásul egyáltalán nem emelkedik ki a kerékívek síkjából, ezzel a manőverezést is leegyszerűsíti.
Körmendi Anna
2021.04.29.
A közvetlen benzinbefecskendezéses motor WLTP-konform átlagfogyasztása 8,5-9,6 l/100 km.
Körmendi Anna
2021.04.28.
A képek felbukkanásának helyszíne annyiban nem meglepő, hogy a modellek Kínában készülnek majd a Volkswagen-FAW vegyesvállalat kínai gyárában.
Körmendi Anna
2021.04.28.
Korábbi értesüléseink szerint a Renault Európában is tervezi egy elektromos crossover bevezetését, ennek idejéről azonban még nincsenek információk.
Körmendi Anna
2021.04.27.
Utóbbira rímelnek az ajtókon, a hátsó szélvédőn és a hátsó kerékdobon elhelyezett matricák.
Körmendi Anna
2021.04.26.
A műszerfalon itt már a klíma sem kap külön gombokat, mindent a hatalmas, érintőképernyős tabletről lehet majd kezelni. Akár hangutasításokkal is.
Körmendi Anna
2021.04.25.
Az autót nem is elektromos hajtáslánca teszi különlegessé, hanem a márka új arculatát felvezető formavilág, valamint önvezető képességei.
Körmendi Anna
2021.04.21.
Ez a teljesítmény 7,2 másodperces 0-100-as szintidőhöz, illetve 225 km/h végsebességhez elegendő.
Körmendi Anna
2021.04.21.
A kategória újonca, a Toyota Yaris jól mutatja, milyen összetett a feladat.
Körmendi Anna
2021.04.20.
Az előzetes várakozásokkal szemben csupán a kis teljesítményű hibrid hajtáslánc lesz elérhető a lépcsőshátú Corolla modellhez. Másfelől nézve legalább végre lesz hibrid szedán a Toyota kínálatában.
Körmendi Anna
2021.04.18.
Előbbihez kézi, utóbbihoz száraz duplakuplungos váltó csatlakozik, és mindkét esetben az első kerekek hajtottak.