Körmendi Anna
2021.05.11.
A motorhoz nem nyúltak, de a kipufogó ércesebben szól, ráadásul speciális végcsövet kapott az autó.
Körmendi Anna
2021.05.10.
A végsebesség 263 km/óra.
Körmendi Anna
2021.05.10.
A motoron nem változtattak, de átdolgozták az aerodinamikát, még élesebb lett a futómű, a tömeget pedig 130 kilóval csökkentették.
Körmendi Anna
2021.05.08.
Az autóba 8 colos érintőképernyő került, Apple CarPlay és Android Auto funkcióval, a műszeregység 7 colos digitális kijelző.
Körmendi Anna
2021.05.07.
Az egyelőre név nélküli típusból egy darabbal sem készül majd több 399-nél.
Körmendi Anna
2021.05.07.
Már az kisebbfajta csoda, hogy a világháború nem sodorta el a Peugeot 402 Pourtout Cabriolet egyetlen példányát, az pedig egyenesen hihetetlen, hogy az utána következő évtizedeket is viszonylagos épségben átvészelte.
Körmendi Anna
2021.05.07.
A járművek teljesen önállóan közlekednek, de működésüket folyamatosan felügyelik egy központból.
Körmendi Anna
2021.05.06.
A Ford Puma anno egy kis kupé volt, amelyet a Ford Németországban, Kölnben, 1997 és 2002 között gyártott, kizárólag az európai piac számára.
Körmendi Anna
2021.05.04.
A közegellenállási együttható is javult, 0,32 helyett 0,28, ami igazán jó értéknek számít a kisautók mezőnyében.
Körmendi Anna
2021.05.04.
Ahol erre nem volt lehetőség, a szervizkocsi mögé kötötték, és a regeneratív fékrendszert alkalmazva, motorfékkel töltötték fel az akkumulátort.
Körmendi Anna
2021.05.04.
Ráadásul úgy tudjuk, sehol máshol nem használ ilyet rendőrség.
Körmendi Anna
2021.05.03.
Az orr teljesen zárt lett, illetve az alulsó, funkcionális légbeömlők hangsúlyos díszítést kaptak. A fő lámpatest LED-es, alatta air curtain nyílás javítja az aerodinamikát