Körmendi Anna
2021.08.10.
A döntés szerencsére nem érinti a Toyota Le Mans-i versenyprogramját, így a 680 lóerős hibrid versenyautó (képeinken) nem végzi a kukában.
Körmendi Anna
2021.08.10.
A speciális légterelő idom csak a Gold Leaf versenykivitelhez jár, a Classic verzió anélkül, letisztult formavilággal kerül forgalomba.
Körmendi Anna
2021.08.07.
Ezen a ponton a Fiat B-szegmensbeli újdonsága elsőként kapja majd meg a platformot.
Körmendi Anna
2021.08.05.
Az utastérben kiemelhető térképtartó, hőszigetelt hűtőtáska és kibővített elsősegélykészlet kapott helyet, az utasok fölé egyedi fejlesztésű kompozit keménytető borul.
Körmendi Anna
2021.07.17.
A Toyotánál megismert két alapmotor (egy 3,5 literes V6-os ikerturbós benzinmotor 415 lóerővel, és egy 3.3 V6-os turbódízel 309 lóerővel) állítólag LX 600, illetve LX 500d néven kerül majd forgalomba.
Körmendi Anna
2021.07.13.
Az új generáció már a PSA Stellantis égisze alatt fejlődött ki, gyártása viszont ugyanott zajlik majd, ahol a felmenőinek, Rüsselsheimben.
Körmendi Anna
2021.07.09.
Ennek részletei egyelőre nem ismertek.
Körmendi Anna
2021.07.08.
Azóta sokat fejlődött a Subaru összkerekes technológiája, amelyet családi autókban, rali versenyautókban és szabadidőjárművekben csiszoltak.
Körmendi Anna
2021.07.07.
Emellett rengeteg rakodófelület apróságoknak, pohár- és palacktartók, töltőaljzatok és rögzítőháló javítva a pakolást.
Körmendi Anna
2021.07.07.
A tömegcsökkentés (mínusz 25 kg az Aventador S-hez képest) ellenére sikerült megtartani az összkerékkormányzást, amely 5 ezredmásodperc alatt reagál a vezető kormányparancsaira.
Körmendi Anna
2021.06.25.
A felnyíló fényszóróknak például menniük kellett, de stílusos kompromisszumot kötöttek: a lámpákat rácsozat mögé dugták, de nincs mozgó elem, a fény a lamellák mögül világít.
Körmendi Anna
2021.06.24.
Egy dologról nem ejt szót a két cég közleménye: a kompozit struktúrák újrahasznosíthatóságáról, feldolgozhatóságáról.