A kisebb külső méretek ellenére a helykínálat a VW ígérete szerint a Tiguanéhoz mérhető.
Ám ebben az esetben sem árt sietni a megrendeléssel, mert csak 200 példány készül majd.
A tradicionális tetőoszlopok hiányoznak, ahogy műszerfal sincs, csupán egy légies tartószerkezet, így a térérzet egészen elképesztően jó.
Kivéve, hogy nem fog ennyit menni az autó, legfeljebb 200 kilométert, és aztán leparkolják, hogy mobil áramfejlesztőként szolgáljon katasztrófa sújtotta területeken, fesztiválokon, sportrendezvényeken.
Most pedig hozzánk is megérkezett az első önálló modell, a DS7 Crossback és vele az első DS-szalon is.
Álló helyzetből 4,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára az autó, végsebessége 210 km/óra.
A Fiat Chryslernél nyitott kapukat dönget a Renault, ugyanis az olasz-amerikai autógyár tárgyalásokat folytat rivális vállalatokkal, partnerség kialakítását vagy egyesülést fontolgatva.
A végsebesség 340 km/óra, álló helyzetből 2,5 másodpercig tart elérni a 100 km/órát, további 4,5-be a 200-at.
A mostani eseménynek lesz egy nemes célja is, ugyanis minden résztvevőnek legalább 5 dollárral támogatnia kell szervezetet, mely a helyi élelmiszerbankoknak nyújt segítséget.
A beavatkozást követően a 0-100-as gyorsulás szintideje 3,8 másodpercre csökken, a végsebesség viszont változatlanul 280 km/h.
A keréktárcsák 19 colosak, rajtuk egyedi keverékű Michelin Pilot Sport 4S abroncsok feszülnek.
A legutóbbi Párizsi Autószalonon azonban bemutatkozott az ennél jelentősen erősebb sportváltozat, az SQ2.