Tervezik, hogy méltó búcsúzásképpen a VW Beetle utolsó szériáját kupéként és nyitható tetővel is le fogják gyártani.
A Bugatti valamiért nem kívánja megejteni a Chiron igazi végsebességtesztjét, mindenesetre Stefan Winkelmann, a cég első embere a napokban azt nyilatkozta, hogy a Chiron könnyedén mehet 440-nel vagy 450-nel.
Az elmúlt időkben alig 880 kilométeren keresztül vezetett szürke P1 motorházteteje alatt egy duplaturbós 3,8 literes V8-as benzines erőforrás teljesít szolgálatot.
A múlt héten hagyta el a Teslát David Morton főkönyvelő, aki nem túl sok időt, csupán egyetlen hónapot töltött a cégnél.
A balesetben a rendőrség szerint nem sérült meg senki.
Az utastérben zongoralakk és selyemszínű krómbetétek teremtenek előkelő hangulatot, a kilencfokozatú automata váltóval szerelt, összkerékhajtású modellek kormányra szerelt váltófüleket kaptak.
A hálózatba kötött, egymással kommunikáló gépkocsik felépítménye automatizáltan vagy kézzel cserélhető, a művelet elvileg csupán néhány percet vesz igénybe.
A Response grafikusa meg is rajzolta.
A jelenet előzménye volt kettőjük közt egy vitatható manőver, amikor Fenati veszélyesen lesodródott a pályáról.
Érdekesnek ígérkezik mindezek fényében az idei francia szalon, mert az európai értékesítés közel 40 százalékát kitevő autógyártók hiányoznak majd a rendezvényről.
A jármű B7-es kategóriájú védelmet nyújt a bent ülőknek, ami az európai sztendernek szerint is igen komolynak számít, lényegében a 7.62x51 milliméteres lövedékekkel szemben is védelmet nyújt.
A tank 69 literes térfogatú és a gyári fogyasztási adat igazán megmosolyogtató 2,1 liter/100 km.