A műszaki adatokról, illetve a bevezetés várható dátumáról egy hét múlva, a típus világpremierjén remélünk további információkat.
A gyorsulásról 830 Nm össznyomaték, a lassulásról szénszálas fékek gondoskodnak. Az autó alig több mint 2 másodperc alatt éri el a 100 km/órát.
A módosításokkal összhangban egyedi Continental SportContact 6 abroncsokat szerelnek az autóra; ezeket kifejezetten az NSX-hez fejlesztette ki a cég.
Az ezer kilométeres hatótávolságú Mirai tehát már akár 2025-ben megérkezhet, ám ennél is fontosabb, hogy nem lesz egyedül.
Egy hús-vér sofőr esetén könnyű az ügy: ha sikerül szemkontaktus felvennünk velük, biztosak lehetünk abban, hogy észleltek minket – más kérdés persze, hogy megállnak-e.
A színen kívül leginkább a beltérben használtak új eljárásokat, így készültek az ülések és a bőrbe varrt műszerfal is, melyet karbon betét díszít és egy plakett.
1,83 méter széles a hátsó szárny, ami azt jelenti, hogy 23%-kal nagyobb az alapot adó Chiron-nál és zavaró turbulencia sem keletkezik az autó körül az erre optimalizált elemeknek köszönhetően.
Ez azt jelenti, hogy egyetlen lóerőnek csupán 1,92 kg-ot kell cipelnie. A nyitható keménytetővel egyébként mindössze 91 kilogrammot hízott az autó.
Ez utóbbit az átlagos autósok előnyként élhetik meg, de a vezetési élményeket hajszolóknak nem igazán barátja a túlságosan steril, sínautós viselkedés.
Az igazsághoz tartozik, hogy 2018-at tekintve egyelőre még a BMW áll az első helyen, vagyis az év első hat hónapjában a BMW még nagyobb profitot tett zsebre, mint a Suzuki.
Németország nem cáfolta a dokumentumok kiadásának megtagadását, de az elutasítást azzal magyarázták, hogy a nyomozás elemeivel kapcsolatos kommunikáció súlyosan megzavarná munkájuk előrehaladását.
Az újdonság reklámjai és forgalmazása már elindult, de egyelőre csak az alap változatok kerülnek piacra a 340 lóerős benzines és a 286 lóerős dízel.