Az összkerékhajtású autókat elsősorban azért szoktuk szeretni, mert minden körülmények mellett kiváló trakciót biztosítanak, és nem jönnek zavarba, ha például egy havas hegyoldalon szeretnénk feljutni velük. A kicsit nagyobb fogyasztás viszont már a mérleg másik serpenyőjébe tartozik, csakúgy mint az általában túlságosan semleges viselkedés.
Ez utóbbit az átlagos autósok előnyként élhetik meg, de a vezetési élményeket hajszolóknak nem igazán barátja a túlságosan steril, sínautós viselkedés. A Volvo mostantól ez utóbbi csoport képviselőire is gondol, ugyanis bejelentett egy olyan szoftverfrissítést, melynek révén az összkerekes autóinak a hátsó kerekeire az eddiginél nagyobb nyomaték jut.
A Polestar által készített szoftverrel javulnak a kanyarodási tulajdonságok, és a sofőr dinamikusabbnak érzi az autót. A hátul ébredő nagyobb nyomaték aktiviláshoz pedig csupán dinamikus menetüzemmódba kell kapcsolni az autót.