Körmendi Anna
2021.05.17.
A központi kijelző alatt ergonomikus csuklótámaszt találunk, megkönnyítendő a funkciók kezelését.
Körmendi Anna
2021.05.17.
Az egyszerre kilenc e-autót tölteni képes állomás létesítése több tízmillió forintos beruházást jelentett.
Körmendi Anna
2021.05.16.
Azonban nem kell ennyire elszakadni a valóságtól: a hibridekkel is kiváló eredményeket érhetünk el, hiszen a sok kicsi sokra megy.
Körmendi Anna
2021.05.15.
Az autó az információk szerint már a tesztfázisban van.
Körmendi Anna
2021.05.15.
Az újdonság a 200 lóerős benzinmotort két villanymotorral egészíti ki: a gyengébb, 110 lóerős egységet a nyolcfokozatú automata váltóba integrálták, míg a másik, 112 lóerős villanymotor a hátsó tengelyt hajtja.
Körmendi Anna
2021.05.14.
Ezt a dolgot vagy elengedjük, és nem aggódunk miatta folyamatosan, vagy valami módszert kell találni a védekezésre.
Körmendi Anna
2021.05.13.
A matt Mantis-zöld fényezés mellett nyers szénszálas motorházfedél nyújt vadító megjelenést.
Körmendi Anna
2021.05.13.
A vételárról egyelőre nem nyilatkozott a SEAT.
Körmendi Anna
2021.05.12.
Az autó 7,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 227 km/ra.
Körmendi Anna
2021.05.12.
Ez már nagyjából az a szint, amit az új M3-as belépőmodellje tud majd.
Körmendi Anna
2021.05.12.
A szabályozás teljesen automatikus, így eltérő tengelyterheléskor (pl. vontatáskor) stabilabban és kényelmesebben vezethetünk.
Körmendi Anna
2021.05.11.
Ebben is többek között bőrülések, szórakoztató rendszer és négyzónás klíma gondoskodik a kényelemről.