Az elődjéhez képest akár 12 százalékkal megnövelt torziós merevség jellemzi a vadonatúj, négyüléses BMW 2 Coupé karosszériáját. A klasszikus háromdobozos test 105 mm-rel hosszabb (4537 mm) és 64 mm-rel szélesebb (1838 mm), ugyanakkor 28 mm-rel alacsonyabb (1390 mm). A tengelytáv 2741 mm, azaz 51 mm-rel hosszabb, mint az előző BMW 2 kupé esetében, és a nyomtáv is nőtt: elöl 54 mm-rel (1575 mm), hátul 31 mm-rel (1587 mm). Még szélesebb lesz a 2022-ben debütáló csúcsmodell, az M240i xDrive Coupé nyomtávja.
A hűtőmaszk nem ér a földig, ennek alighanem sokan fognak örülni; a rács függőleges rostélyai valójában motorosan elforgatható, zárható lamellák, amelyek csak akkor engednek levegőt a radiátorra, ha az a hűtés szempontjából szükséges, egyébként bezárnak, és ezzel javítják a légellenállást.
A LED-es lámpatesteket az orr két szélére húzták ki, egyetlen, nagy méretű fényforrásuk a klasszikus 02-es széria szimpla kerek fényszóróját hivatott idézni; a retró hatást hegyes LED-szemzuggal tompítja a BMW. Oldalnézetből klasszikus kupés képet mutat az autó, amelyet a csomagtérfedél peremén kialakított kacsaszárny zár. A far azonban a lökhárítónál a leghosszabb, és felfelé rövidül, ami szokatlanná teszi a megjelenését.
Az utastérben nincsenek meglepetések. A modell sportos karakteréhez igazodva ülésből is, kormányból is dinamikusabb kivitelt választottak a 2 Coupéhoz. Opcióként integrált fejtámlás, fűthető ülések is kérhetők, de klimatizált ülésekről, pláne masszázsfotelekről nincs szó. A hátsó ülés középen osztott, szigorúan kétszemélyes, cserébe az itt utazók külön szabályozhatják a hőmérsékletet, hiszen alapfelszerelés a háromzónás klímaberendezés. Új stíluselem az ajtókárpitba nyomott tetraéder-mintázat, valamint az ajtófogantyú hátterének mintázata, amely akár hangulatvilágítást is kaphat.