Körmendi Anna
2018.05.06.
A 0-100-as gyorsulást 3,4 másodperc alatt tudja le a modell, a végsebessége pedig 290 km/h – pont annyi, mint a Cup verzió esetében, ugyanis hiába gyengébb ez a modell, annyival kevésbé agresszív az aerodinamikája. Igaz, azért így is akár 150 kg leszorító erőt termel.
Körmendi Anna
2018.05.06.
A Kínában eladott autók száma 14 százalékkal, 183-ra emelkedett.
Körmendi Anna
2018.05.05.
Egyelőre persze még semmi sem hivatalos, de a – látszólag a gyáriak konfigurátorából kikerült – képek elég hitelesnek tűnnek, és látszanak rajtuk a fekete kiegészítők, és a szinte összeolvadó „vesék”.
Körmendi Anna
2018.05.04.
A 240 illetve 380 kilométeres hatótávolság-adatok ugyan elég távol állnak a Hyundai által megadott 300 és 470 kilométeres értékektől, de ezt az eltérést valószínűleg a különböző mérési ciklusok okozzák, tapasztalataink szerint pedig ekkora akkuval az előbbiek már abszolút közel állnak a valósághoz.
Körmendi Anna
2018.05.04.
Mivel azonban a kiszivárogtatott információk szerint az újdonság külsőre is eltér majd a Chirontól, így ezúttal valószínűleg nem erről van szó, ahogyan nem is a Grand Sport kivitelről, amit egyelőre elmondásuk szerint nem terveznek a gyáriak.
Körmendi Anna
2018.05.04.
A négyhengeres dízelmotor érkezésével öttagúra bővül a BMW 6-os Gran Turismo motorházteteje alá választható erőforrások palettája, a soros hathengeres dízelmotorok, a soros hathengeres benzinmotor és a négyhengeres benzinmotor mellett.
Körmendi Anna
2018.05.04.
A hírek szerint azonban a Porsche sem váratja már sokáig a rajongókat, ugyanis még idén jöhet a kupésított Cayenne.
Körmendi Anna
2018.04.30.
A kipufogó sem marad érintetlenül, ami még izgalmasabb dallamokkal kecsegtet.
Körmendi Anna
2018.04.30.
Arról már nem is beszélve, hogy az i3 név később jól jöhet egy teljesen más kategóriájú modellnél, habár az i4 is középkategóriás méretekkel érkezik majd meg.
Körmendi Anna
2018.04.30.
Az ötödik generációs hajtáslánc energiaellátásáról ráadásul állítólag vadonatúj, minden korábbinál kitartóbb akkumulátorok gondoskodnak.
Körmendi Anna
2018.04.30.
Az ST-ben azonban gyárilag 250 lóerőt tud majd a jelenleg a Focus RS-ben és a Mustang belépő verziójában dolgozó erőforrás, amely szép kövér teljesítmény- és nyomatékplatót feltételez.
Körmendi Anna
2018.04.30.
A Volkswagen célja egyébként, hogy a későbbiekben ne is legyen már csak belső égésű motorral szerelt autók, és mindegyik modelljükben legalább ez a 48 Voltos rendszer legyen benne – persze lesznek konnektoros és tisztán elektromos típusok is.