Jump to content

Sport csomaggal bővült a Ford C-Max kínálata

2018. 05. 10. 22:01

A Focus alapjaira épülő C-Max bizony már nemfiatal, hiszen még 2010-ben mutatkozott be, noha 2015-ben egy alapos frissítéssel jóval modernebb lett. A vadonatúj Focus bemutatkozása után valószínűleg a kompakt egyterűvel is kezd majd valamit a Ford, de addig is az amerikaiak bemutattak egy új, vagányabb verziót a modellből, méghozzá Sport utónévvel.

Az új kivitel tulajdonképpen inkább egy felszereltségi szint, mint egy önálló modellváltozat, de a fekete kiegészítőknek köszönhetően valóban elég vagány képet fest. Alapból 17, felárért 18 colos keréktárcsákat kaphatunk,a hátsó szárny és a LED-es nappali menetfények pedig természetesen járnak az autóhoz. Fekete elemekből nincs hiány: a tető és a külső tükrök is ebben az árnyalatban pompáznak, de a hűtőrács és az ablakkeretek is sötétbe borultak – a sajtóanyagban ugyan nem esik szó róla, de a képeken úgy látszik, mintha még a fényszórókat is besötétítették volna.

Az utastérben nem igazán van változás, leszámítva a sportosabb tömésű üléseket, és a legmodernebb multimédiás rendszer illetve az immár merőleges parkolásra is képes automatikus parkolórendszer – de utóbbiak minden C-Maxhoz és Grand C-Maxhoz elérhetőek lettek, akárcsak a láblendítésre nyíló csomagétrajtó. A Sport csomag egyébként csak a normál C-Max kiváltsága, és esőérzékelő, bőrkormány, és bőr váltógomb illetve hátsó parkolóradar és gombos indítás is jár hozzá.

Erőforrások tekintetében bőven van választék. Benzines fronton a hengerlekapcsolásra is képes, egyliteres EcoBoost 125 lovas verziója, illetve az 1,5 literes turbós 150 illetve 182 lovas kivitele elérhető, míg dízelek közül az 1,5 literes szerkezet 120 tagú ménessel, míg a kétliteres 150 illetve 170 lóerővel kapható. A legerősebb motorok csak automatával, a leggyengébbek pedig csak hatos manuális váltóval kaphatók – a közepesek pedig automatával és kézivel is elérhetők.A legolcsóbb C-Max Sport (a háromhengeres, 125 lovas benzinessel) 6,4 milliótól elérhető, míg a legdrágább (170 lóerős kétliteres dízel) közel 8,4 millió. A legjobb ajánlat talán az 1,5 literes, 150 lovas benzines lehet, ami 6,77 milliótól indul, és néhány fontos extrával együtt is megállhat 7,5 millió környékén – az automata váltó felára egyébként 400 ezer forint az esetében. Egyelőre sajnos csak három fotót tettek elérhetővé a gyáriak, de ezeken is látszik, hogy a C-Max Sport valóban jóval vagányabb, mint egyszerűbb testvérei.

 

(Forrás: autopult.hu)