
A DBX koncepció egyébként teljesen elektromos volt, azonban Andy Palmer, a márka vezetője elárulta, hogy bár a technológia már az Aston Martin rendelkezésére áll, egyelőre a benzines és hibrid hajtásláncokra fókuszálnak. Mindez már csak azért is érdekes, mert korábban olyan kijelentései is voltak a vezetőnek, melyek szerint a hibrid hajtásláncok túl nehézkesek és drágák – most azonban úgy tűnik, ez a véleménye megváltozott.
Hivatalos bejelentésről persze nem esett szó, de több forrás is azt állítja, hogy az Aston Martin egy 710 lóerős hibrid hajtáslánccal vértezi majd fel első crossoverét, amelynek alapja a Mercedes-AMG négyliteres, duplaturbós V8-asalehet, amihez egy izmos elektromotort kapcsolnak. Az autó természetesen kizárólag elektromos üzemmódban is képes lehet majd közlekedni, ám arról egyelőre nincs információ, hogy mekkora villanyos hatótávval számolhatnánk – a mai trendeknek megfelelően azonban nagyjából 50 kilométerre számítunk.
A DBX sorozatgyártású kivitele persze normál benzinessel is elérhető lesz majd: ezt a verziót ugyancsak a csillagosoktól származó négyliteres éltetheti. Egyes információk szerint azonban az Aston Martin duplaturbós, 5,2 literes V12-ese is bekerülhet majd a motortérbe, ami közel 610 lóerőt és 700 Nm-es csúcsnyomatékot mozgósít. Mindez már csak azért is valószínű, mert Palmer azt is leszögezte, hogy bár szükség van a hibridekre, a V12 az mindig V12 marad – és ezzel együtt a márka szíve is.