A Bolide tanulmányautót 2020 októberében mutatták be a közönségnek és persze a Bugatti potenciális vásárló közönségének.
Kiszállását akár már napokon belül bejelentheti a Mercedes, a döntést pedig a Daimler hozta meg az ügyben.
A V6 Hybrid verzió 285, a 4.0 V8-as 318, a 6.0 W12-es 333 km/órára képes, álló helyzetből 4,3, 4,1, illetve 3,8 mp alatt gyorsulnak 100 km/órára.
Az biztos, hogy nem komfortos, napfényélvező cirkálásra tervezték: a vezető mélyen, szinte vízszintesen, középre tolva ül, őt és utasát hat pánttal szorítja az ülésbe a biztonsági öv, a kitekintésben kamera alapú visszapillantó tükör segíti.
Most bemutatkozott a második generációs Aqua, amely hosszabb, nehezebb és tágasabb a Yarisnál, de nem is ez a legfontosabb ismérve, hanem hogy különleges akkumulátor-technológiát vezet be a piacra.
Idén tavasszal született döntés arról, hogy a kizárólag elektromos hajtású motorkerékpárok is zöld rendszámmal szerelhetők fel.
A döntés szerencsére nem érinti a Toyota Le Mans-i versenyprogramját, így a 680 lóerős hibrid versenyautó (képeinken) nem végzi a kukában.
A speciális légterelő idom csak a Gold Leaf versenykivitelhez jár, a Classic verzió anélkül, letisztult formavilággal kerül forgalomba.
Az értesülések szerint már idén sor kerülhet az előszériás darabok gyártására, így ha minden a tervek szerint alakul, akár jövőre megkezdődhet a Model 2 értékesítése.
A moduláris elektromos padlólemezre (MEB) épülő modell nem csak dinamikus és fürge lesz, de okos is: a szoftverfrissítéseket vezeték nélkül, wifin keresztül kapja majd, és képes lesz kommunikálni környezetével (V2X).
Ezen a ponton a Fiat B-szegmensbeli újdonsága elsőként kapja majd meg a platformot.
A Honda egyelőre csak annyit árult el a különleges kivitelről, hogy minden idők legjobb menetdinamikáját nyújtó utcai NSX verziója lesz – azt nem tudjuk, ebbe beleszámították-e az első szériát.