A GAC Mitsubishi tavaly már piacra dobta az Eupheme plug-in hibrid kivitelét.
Egyszer már előfordult ugyanitt, hogy a kijelző hirtelen többet mutatott, mint egy pillanattal korábban. Amikor panaszt tettem, megvádoltak, hogy hazudok.
Az új, adaptív lengéscsillapítóját két, fokozatmentesen szabályozható szeleppel szerelték.
Az e-tron 50 kerek 7,0 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebességét 190 km/órában korlátozták, szemben a drágább modell 5,7 másodpercével és 200 km/órájával.
Ez már igazán stílusos, főleg, ha a tulajdonos vásárol hozzá egy Lexus RC F Track Editiont is, amely szintén szénszálas motorházfedéllel és tetőlemezzel villant.
Az első generációs rendszer szilícium celláit közvetlenül a fémtetőbe integrálják, ez egy átlagos napon 30-60 százalékot képes tölteni az akkun.
Legalizálni kellene például a behozatalt, azaz megfizettetni a közterheket azokkal, akik ilyeneket importálnak.
Ráadásul az autóra 3 év /120 ezer kilométeres, a fődarabokra 8 év /150 ezer kilométeres garanciát vállal gyártója.
Komoly eredmény, hogy a 600LT Spider 100 kilogrammal könnyebb az előd 570S Spidernél, és 80 kilogrammal könnyebb a legközelebbi riválisánál.
Ez a 718-as széria, melynek most megérkezett a legsportosabb kivitele, a Cayman GT4 Clubsport.
“A kiírt összeg valós, nem áll szándékunkban bárkit is megvezetni, de ellenben nem tagadjuk, hogy fizikai munkáról van szó!” – zárják a hirdetést.
A kerekek 18 colosak, a külső tükrök, a küszöbtoldatok, az első légterelő, a hátsó tetőszárny és a diffúzor fekete.